כמה דברים שצריך לדעת לפני שקונים יונדאי i20

יונדאי i20 חדשה

יונדאי i20 היא אחד הרכבים שנחשבים למובילים בתחום הרכבים העירוניים למשפחות קטנות. כמו רכבים אחרים של יונדאי, גם רכב זה נראה מעט מתעתע בהתחלה שכן הוא נראה פשוט על פניו אבל הוא מגיע מאובזר בכל טוב, מצויד בביצועים מרשימים ואף נראה יפהפה וזוכה לתווי ההיכר העיצוביים המפורסמים של יונדאי.

אך מלבד הפרטים ה"סקסיים" שנחמד תמיד לקרוא יש עוד כמה פרטים שהם לא פחות חשובים ושכדאי לדעת לפני שקונים יונדאי i20. כך למשל כדאי לדעת כמה עולה יונדאי i20, איזה מצבר צריך ליונדאי i20, כמה אוויר למלא בצמיג יונדאי i20, איזה שמן מנוע יונדאי i20 ועוד פרטים מועילים שיסייעו לכם לשמור על הרכב שלכם במצב מצוין לא רק בתחילת הדרך אלא גם בהמשך חייו.

כמה עולה יונדאי i20

ככלל, יונדאי i20 מהווה מעין הכלאה בין רכב מיני למכונית משפחתית ולכן גם המחיר הוא איפשהו בטווח הביניים בין שתי הקטגוריות. ככלל, תלוי בדגם הספציפי שאתם קונים אבל אם אתם מעוניינים בקנייה של יונדאי i20 חדשה מהניילונים משנת 2019 המחיר המקובל הוא לרוב מעט פחות מ-100 אלף שקלים. כמובן שהמחיר יכול להיות מעט יותר נמוך או מעט יותר גבוה, בהתאם לאבזור שתבחרו להוסיף אבל ככלל חשוב לדעת שזהו המחיר בערך עבור יונדאי i20 חדשה. 

יונדאי i20 לבנה

איזה מצבר צריך ליונדאי i20

כמו רכבים אחרים של יונדאי, גם רכב זה נהנה מביצועים משובחים אבל לעתים קורה שאנחנו נדרשים להחליף את המצבר. לכן חשוב מאוד לדעת מהו המצבר המתאים לרכב זה. לפני שאתם בודקים מהו בדיוק המצבר שאתם צריכים עבור הרכב הספציפי שלכם חשוב להבין שהתשובה לשאלה איזה מצבר הרכב צריך תלויה גם בשנה. יחד עם זאת, בדומה ליונדאי אקסנט חדשה, גם עבור יונדאי i20 חדשה, כלומר החל משנת 2019 יש כמה מצברים מתאימים – 1305, ESP 1701 וגם מצבר SR 1701 שאת כולם ניתן למצוא בחנויות מתמחות כמו למשל שנפ.

כמה אוויר למלא בצמיג יונדאי i20

אין מי שזה לא קרה לו. במהלך נסיעה שמתם לב שהרכב מתחיל מעט לקרטע או שאפילו צריכת הדלק עלתה משמעותית. יצאתם לבדוק מדוע זה קורה וגיליתם שאמנם אין לכם פנצ'ר אבל שלחץ האוויר בצמיגים שלכם נמוך במיוחד. כאשר אתם מגיעים לתחנת הדלק אתם לא מוצאים את ספר הרכב והלוח הגדול ליד עמדת מילוי האוויר דהוי לחלוטין אז אתם לא מצליחים לראות כמה אוויר אתם צריכים למלא בצמיגים. בשביל זה אנחנו פה. המלצת היצרן במקרה של יונדאי i20 היא על מילוי של 33 PSI גם בצמיגים האחוריים וגם בצמיגים הקדמיים.

יש כמובן שאלות רבות נוספות שכדאי לברר כמו למשל איזה שמן מנוע יונדאי i20 זקוקה לו אבל אלו שלעיל השאלות המרכזיות.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*