כל מה שרציתם לדעת על יונדאי סנטה פה

מתעניינים ברכישת יונדאי סנטה פה מהניילונים או אולי יונדאי סנטה פה יד 2? רגע לפני שפותחים את לוחות המכירה, אלה הפרטים שכדאי לדעת על היונדאי שתופסת את מרב תשומת הלב 

יונדאי סנטה פה נחתה בישראל לפני למעלה משנתיים, בשורה שחובבי רכבי פנאי/שטח בינוניים ללא ספק ציפו לה. עם זאת, כבר באמצע שנת 2020 עברה הגרסה הראשונה מספר עדכונים משמעותיים. כך שאם אתם מתעניינים ברכישת יונדאי סנטה פה יד 2, חשוב להחליט אם אתם מעדיפים את הדגם הראשון או אולי את המעודכן. מה נותר זהה ומה התעדכן? אלה הפרטים שתרצו להכיר.

תכונות יונדאי סנטה פה שנותרו כפי שהיו

שני הדגמים, הראשון והמעודכן, הם בגודל דומה. כך גם העיצוב הכללי – שדומה אך כולל כמה שינויים חיצוניים שאתם עשויים לחבב (תאורת לד מלאה, לדוגמה).

עברו שינוי

יונדאי סנטה פה החדשה, מגיעה אך ורק עם מנוע 2.2 ליטר טורבו דיזל. מי שיושב בכיסא הנהג וכבר ניסה את יונדאי סנטה פה המקורית, יגלה בגרסה המעודכנת שלה שינויים רבים. החל מידית ההילוכים שפינתה את מקומה ללחצנים, דרך מנוע הכולל תיבת הילוכים רובוטית דו מצמדית ועד למושב המציע תנוחה גבוהה יחסית. גם יתר הנוסעים יגלו שינויים עיצוביים פנימיים, שהופכים את הנסיעה לנעימה יותר.

ועוד כמה תכונות שחשוב לתת עליהן את הדעת

בין אם אתם חושבים על רכישת יונדאי סנטה פה יד 2 או חדשה, תשמחו לגלות שמדובר ברכב מרווח, בעל מערכות בטיחות מתקדמות ובידוד מוצלח מרעשי כביש. רוכשי הגרסה החדשה, ייהנו גם מאבזור עשיר במיוחד. בנושא המחיר, מדובר בפתרון ידידותי יחסית בהשוואה למתחרות באותה קטגוריה, כתלות ברמות הגימור שתבחרו בהן. 

החיסרון היחיד שמצאנו קשור לתא המטען, מאחר שעבור מי שמעביר ציוד ברמה היומיומית או פשוט זקוקים לתא מטען גדול – שתי הגרסאות של יונדאי סנטה פה עשויות להתגלות מעט מאתגרות. זאת מאחר שכדי ליהנות מתא מטען גדול, תצטרכו לקפל את השורה האחרונה. עם זאת, לאחר הקיפול, המרחב המתקבל מספק מאוד.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*