מעוניינים לרכוש רכב? קיה פיקנטו הינה המכונית האולטימטיבית בשבילכם

קיה פיקנטו
קיה פיקנטו

קיה פיקנטו הינה מכונית מיני המיוצרת מטעם חברת קיה הקוראנית.

המכונית הוצגה לראשונה בשנת 2003 במספר שווקים מצומצם במיוחד. לקיה פיקנטו דורות שנוצרו בהמשך השנים, ונחלו הצלחה גדולה יותר בכל גרסא חדשה שהושקה.

מהי קיה פיקנטו

קיה פיקנטו הינה מכונית קטנה ונחשבת כזולה יחסית למכוניות אחרות. במכונית שני מנועים ושתי תיבות הילוכים (ידנית ואוטומטית). המנוע הגדול, המיוצר בנפח של 1.25 ליטרים, מרגיש נמרץ יותר בכל מצב ואינו רועש במיוחד, לעומת המנוע הקטן. קיה פיקנטו מתגאה ברמות האבזור המתקדמות שלה, ומצוידות בכל הסטנדרטים הבטיחותיים הנדרשים. ביניהם בקרת ישיבות, שש כריות אוויר בדגמים שונים, ועוד. כמו כן, לקיה פיקנטו גם דגמי מכוניות ספורט, הכוללות שלוש דלתות, וכן את מנוע ה-1.25 ליטר, עם גיר ידני. דגמי מכוניות הספורט בעלות עיצוב ספורטיבי יותר, אך עם זאת, פחות שימושיות מהדגמים הסטנדרטיים.

האבזורים הקיימים בקיה פיקנטו

בכל המדובר באבזור חיצוני לקיה פיקנטו, תוכלו למצוא אפיונים רבים כמו מפתח מתקפל, פנסי ערפול, ציפוי עור להגה וכן לידית ההילוכים, חישוקי אלומיניום (מגנזיום) ומראות צד התואמות לצבע הרכב. הללו מאפיינים את דגם הקיה פיקנטו, אך כמובן שישנם עוד מאפיינים רבים שניתן לברר אודותיהם כאשר מבררים אודות הקיה פיקנטו טרם רכישתה.

לעומת זאת, אבזורה החיצוני של מכונית קיה פיקנטו מורכב בין היתר מהגה כוח חשמלי מתכוונן, מזגן רב עוצמה, מד סיבובי מנוע, ארבעה חלונות חשמל, נעילה מרכזית, מראות צד חשמליות הכוללות הפשרת אדים, שקע AUX, USB ו – IPOD, ארבעה רמקולים, אנטנת גג, כסא נהג מתכוונן, שקע אספקת מתח, מושב אחורי מתקפל ועוד שכלולים רבים אשר יוצרים את כל הנאת השימוש מרכב זה.

הצלחתה של קיה פיקנטו

אם כן, אין ספק כי מדובר במכונית איכותית ומצליחה במיוחד. שכן, מהשקתה בישראל, נחלה הצלחה רבה וזאת ניתן לאמת בדמות מספרן הרב של מכוניות הקיה פיקנטו שתראו על הכביש. אבזורה הנדיב והחדשני, מנועיה החזקים ותחושתה של רכב בטיחותי ובוגר, נותנת תחושת שליטה בעת הנהיגה, בשילוב עם הרגשת בטיחות ברמה גבוהה במיוחד. ועל כן אנשים אשר רוכשים את דגם הקיה פיקנטו יכולים להעיד שאכן מדובר ברכב איכותי ונוח במיוחד אשר מעניק חווית נסיעה מאין כמוה, בין אם מדובר ברכב המשוכלל יותר ובין אם מדובר ברכב הפחות משוכלל.

בכל הנוגע לתנאים, ברכישת מכונית קיה פיקנטו תוכלו לקבל שבע שנות אחריות על המנוע ותיבת ההילוכים. כמו כן, קיימים מספר גרסאות למכונית הקיה פיקנטו, אשר בעלות מאפיינים דומים ברובם, עם שינויים קלים במיוחד, שינויים שאינם מהותיים ביותר. תוכלו למצוא את הקיה פיקנטו המתאימה ביותר עבורכם, ולהתפנק במכונית המבטיחה לכם נסיעה איכותית ובטיחותית, עד שלא תרצו לרדת מהכביש ותהנו מכל עצם נסיעת החוויה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*