הכול על מרצדס ספרינטר

זקוקים למסחרית שתעשה עבורכם את העבודה? מרצדס ספרינטר זו הבחירה שלכם. רכב גדול שמתאים לקבוצת נוסעים ולמטען, ויכול להפוך לפתרון המועדף לנהגי מוניות שמחפשים פתרון מנצח

רכבי מרצדס הפכו לחלק בלתי נפרד משוק המוניות בישראל. לראייה, גם את שנת 2019 סיימה מרצדס במקום מעולה בחמישיית סוגי הרכבים הנמכרים ביותר לנהגי מונית בארץ. בתור מי שנמצאים על הכביש חלק לא מבוטל מהיום, וזקוקים לרכב שיעשה עבורם את העבודה (מבחינת נוחות, חוויית נהיגה ובטיחות), הבחירה העקבית של ציבור הנהגים מעידה לא מעט על טיב הרכבים הללו. 

החדשות הטובות הן שמרצדס מספקת מענה גם לנהגי רכבים גדולים יותר, שזקוקים למוניות שמתאימות לכמות נוסעים גדולה מהרגיל. בין אם מדובר ברכבי הסעות של תלמידים, רכבים שמסיעים נוסעים לשדה התעופה וכדומה. מדובר כמובן ברכבי מרצדס ספרינטר, רכבי המרצדס הגדולים, המרווחים והמפנקים, עם 10 מקומות, 14 מקומות ואפילו 19 מקומות. ריכזנו את כל הפרטים שתרצו להכיר עליהם. 

חוויית נסיעה ברמה חדשה, ומחיר משתלם במיוחד

כל נהג מבין שכשמדובר בכמות נוסעים גדולה מהרגיל, הבחירה במונית הנכונה היא חשובה מאין כמוה. מוניות עם 14 מקומות ויותר, מחייבת מקום מרווח ונוח לכולם, בייחוד כשמדובר גם בנוסעים שמגיעים עם מטען. רכבי מרצדס ספרינטר מספקים שילוב של עיצוב מרשים, תא נוסעים נוח במיוחד, ומחשבה על כל הפרטים הקטנים ביותר בסביבת הנהג. אלה שיכולים לשדרג את הנסיעה שלו לאורך כל הדרך. זאת בדומה למחשבה ולניסיון שמושקעים גם ביתר רכבי מרצדס, בכל הנוגע לבטיחות ולטכנולוגיה המתקדמת. 

כל דגם מרצדס ספרינטר מיועד לכמות נוסעים שונה. מרצדס ספרינטר 319 לדוגמה, מתאים ל-10 נוסעים, 516 מתאים ל-13 נוסעים ומדריך, 519 הוא רכב חלוקה עם תא מרווח במיוחד, וישנם גם דגמים המתאימים לכמות של 19 נוסעים ומדריך. לרכב הגדול ביותר ניתן אפילו להוסיף תא מטען שקוע, כדי להגדיל אפילו יותר את המקום של המטען. תחליטו איך לשדרג את הרכב לפי המחירון.

כל האיכויות של מרצדס ברכב גדול במיוחד

בתור רכב שמגיע מחברה מתקדמת, מוכרת ואמינה, מוניות מרצדס ספרינטר מעניקות לנהגים את חוויית הנהיגה המתקדמת והבטוחה שהם צריכים. החל ממערכת בקרת יציבות, דרך סייען בלימה ABS ועד לבלמי דיסק קדמיים ואחוריים. בנוסף, ניתן למצוא בהם גם מערכת סיוע שמיועדת למנוע התנגשות חזיתית, ותפקידה לכוון עוצמת בלימה מיטבית כדי למנוע תאונות. זאת במקביל למערכת ניטור שטחים מתים, מערכת אוטומטית שמפעילה אורות גבוהים ועוד.  

מרצדס ספרינטר
חווית נסיעה מיוחדת

רכישת מרצדס ספרינטר, בין אם מדובר על מרצדס ספרינטר 319 או על יתר הדגמים, מאפשרת לנהג ליהנות מכל רגע על הכביש. עם מושב נהג הידראולי, חלומות חשמל שנפתחים אוטומטית ומזגנים ברמה הגבוהה ביותר. השילוב בין כל האיכויות שהוזכרו, מאפשר לנהג להתרכז בנסיעה בידיעה שכל הנוסעים זוכים לחוויה איכותית בכל רגע.  

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*