בדקנו: דגשים על השכרת רכב בארץ

גשר עם רכבים

שוק הרכב בארץ ובעולם נמצא בהתחדשות מתמדת.

בשנים האחרונות אפשר למצוא פתרונות חדשים בשוק הרכב העולמי והמקומי כאשר שיטות השכרה וקנייה חדשות של רכבים נכנסו כמו ליסינג תפעולי פרטי, שיטת הקנייה והחלקית והחלפת הרכב בסוף תקופה ועוד.

בגדול אפשר לחלק את שוק הרכב לקטגוריות עיקריות לפי: משפחתיות, ג'יפים וג'יפונים, רכבים בעלי 7 מקומות, רכבי מיני, רכבים מסחריים ורכבי יוקרה.

שוק הרכבים הוא שוק דינמי בעל פעילות רבה, כאשר מדי שנה נכנסים לשוק דגמים חדשים וטכנולוגיות חדשות אשר מותגי הרכב הגדולים מאמצים ומביאים לשוק הרכב.

על פי רוב אלו טכנולוגיות יקרות אשר נוסו תחילה בעולם הרכב של מסלולי המרוץ, טכנולוגיות שנבחנו היטב וקיימות כמה שנים אך מגיעות לשוק הגדול רק לאחר מכן.

כמובן שכל אחד היה שמח לקנות רכב חדש מהניילונים, עם אפס קילומטר וריח של רכב חדש אך הפעם נתרכז בהשכרת רכבים ונראה שלפעמים בדרך זאת ניתן להגיע לרכב טוב במחיר משתלם וללא הצורך להשקיע עשרות אלפי שקלים ברכב חדשה יד ראשונה שערכו צונח באופן מידי לאחר שנה או שתיים.

השכרת רכב
מצאו את העסקה הטובה עבורכם

כיצד להשכיר רכב טוב בצורה חכמה

כאמור שיטת ההשכרה קיימת כבר שנים רבות כמעט החל מהרגע בו הומצאה המכונית ונמכרה, הבינו הסוחרים שאפשר למקסם את הרווחים על ידי השכרת רכבים לאלו שאינם יכולים להרשות לעצמם רכב חדש או עבור חברות מסחריות וארגונים אשר מנצלים את הרכב בצורה ניכרת לנהיגה מתמשכת על ידי תחלופה של נהגי החברה.

נכנסו לאתר buyanddrive.co.il וניסינו לראות מה הם הדגמים החדשים בשוק, הרכבים האטרקטיביים ביותר להשכרה כיום, מה המפרט הטכני של רכבים אלה, אלו תנאים הם מעמידים לטובת הצרכן ועוד.

ראשית הנה כמה כללי אצבע לפיהם כדאי שנתנהל בבואנו להשכיר רכב:

  • בדיקה גם לפני השכרה – אמנם הבדיקה חשובה יותר כאשר מבצעים רכישה של רכב מיד שניה אך גם כאשר עומדים לשכור רכב מחברה, חשוב לבדוק באיזה רכב מדובר, מה היתרונות והחסרונות שלו וכדומה. אמנם בשיטת הליסינג התפעולי הפרטי היתרון הוא שדואגים לטפל לכם ברכב בכל תקלה וגם לקחת אותו לטיפולים השוטפים, אך מדוע להסתבך עם רכב בעייתי מראש אפילו עם הוא רק להשכרה.
  • טרייד אין – שיטת הטרייד אין מתעסקת בסוג עסקה המשלבת רכישה חלקית של הרכב ותשלום חודשי קבוע עבור הרכב והוספה של סכום בסוף התקופה. אמנם אין זו עסקת השכרה קלאסית אך חלק ממרכיביה דומים. אם החלטתם ללכת דווקא על שיטה זאת חשוב למצוא חברה שמספקת לכם מבחר גדול של רכבים לבחירה ועובדת בשקיפות מלאה מולכם כך שאתם יודעים בדיוק איזה רכב אתם מקבלים, מה מצבו, מה עלות התשלומים ועוד.
  • אחריות – כמו בעסקת מכירה, חשוב לדעת מה כוללת האחריות, היכן מתחילה ונגמרת האחריות שלכם במקרה של תאומנה חלילה וכדומה. דווקא בעסקות השכרה של רכבים חשוב לוודא היטב מה סטטוס הרכב מבחינה משפטית במקרים כאלה וכן להבין מה עלות דמי ההשתתפות שלכם במקרים אלו.
תיבת הילוכים
  • אפשרויות מימון – כמובן שאחד הגורמים החשובים בכל עסקת קנייה והשכרה של רכב חדש הם אפשרויות המימון שהחברה מציעה לכם. חשוב לקרוא את הכוכביות הקטנות ואת הפרטים היבשים ולבדוק היטב את המספרים. לא תמיד עסקה שנראית טוב על הנייר מבחינת אחוזי ריבית וכדומה אכן משתלמת בפועל ולפעמים אפשר להשיג מימון חיצוני טוב יותר. יחד עם זאת חשוב לזכור שאם אתם משכירים או קונים רכב דרך חברת קניה והשכרה של רכבים מסוימת וגם מבצעים את המימון של הרכב דרכה אתם יכולים ליהנות מתנאי מימון משפורים על הרכב.
  • כמה ק"מ הרכב עשה – גם כאשר מדובר ברכב להשכרה כמובן שחשוב ועדיף לקבל רכב שהיה כמה שפחות זמן על הכביש, רכב שיכול לשרת אתכם בצורה הטובה והבטוחה ביותר.
  • שיטת ההשכרה – כיום אפשר למצוא מגוון רחב של שיטות השכרה לרכבים, ביניהם: השכרת ליסינג, השכרה יומית, שבועית, חודשית והשכרה ארוכת טווח. בחרו את השיטה הטובה ביותר לפי הצרכים שלכם ולפי כדאיות העסקה. בין אם אתם משכירים את הרכב לטווח קצר או ארוך חשוב לבדוק באיזה רכב מדובר, איזו שנה, איזה דגם, מצב הרכב וכדומה.

לסיכום, בין אם מדובר ברכב פרטי או מסחרי, רכב יוקרה או רכב משפחתי, בחרו חברת רכבים המעניקה לכם את התנאים הטובים ביותר לעסקה, מעמידה לרשותכם אולם תצוגה גדול עם מבחר דגמים, נותנת לכם תנאי מימון נוחים ומשדרת לכם ביטחון ונותנת לכם ייעוץ מקצועי בבחירת הרכב.

זכרו לשכור את הרכב המתאים לצרכים ולתקציב שלכם וכאשר אתם סגורים על עצמכם ומגיעים כך לחברת השכרת הרכבים אתם יכולים לחסוך זמן וכסף ולמצוא את העסקה הטובה ביותר.

השכרת רכב לחודש או לטווח קצר יותר היא שיטה משתלמת והגיונית ביותר להתנייד באמצעות רכב, שיטה שחוסכת לכם כסף ומאפשרת לכם לשדרג את הרכב מדי כמה שנים או אפילו כל שנה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*