מתחתנים בקרוב? השכרת רכב לחתונה הוא חלק בלתי נפרד מהחבילה

השכרת רכב

אם אתם עומדים לפני חתונה? יש לכם כבר מושג איך אתם מתכוונים להגיע אל האולם?

אחד המנהגים הידועים הקיימים לפני כל חתונה הוא קישוט הרכב והגעה לאולם ברכב המקושט. אך אם פעם כל אחד היה מגיע ברכב שלו ומקשט אותו בכמה סרטים צבעוניים, הרי שבשנים האחרונות השתכלל הטקס ומרכבים פרטיים המקושטים בצורה חובבנית עברנו לרכבים מהודרים המקושטים בסטייל גבוה.

היום אפשר אפילו לעלות מדרגה ופשוט לשכור רכב מפואר, לימוזינה או האמר למשל ולקשט אותו בצורה מינימליסטית אך איכותית ולהגיע לחתונה בצורה מרשימה באמת.

מתרגשים לפני החתונה

אין ספק שיום החתונה הוא אחד הימים המרגשים ביותר בחייהם של כל זוג צעיר. ההכנות לחתונה יכולות להיערך כמה חודשים טובים אך ביום אחד הן נגמרות והחתונה יוצאת לדרך.

כמובן שהכול חייב להיות מושלם ביום החתונה: האולם, הפרחים, החופה, המוזיקה, האוכל וכל השאר. זוגות רבים משקיעים מחשבה וכסף רב בתכנון החתונה ומשקיעים בהזמנות, בלבוש החתן ובשמלת הכלה, ודואגים לכל העניינים הלוגיסיטיים בצורה טובה אך שוכחים לדאוג להגעה לאולם ביום החתונה עצמו.

כמובן שיש גם את הצילומים ביום החתונה אליהם נוסעים ברכב ומגיעים בסוף היום אל מקום האירוע. כך שהשכרת רכב לחתונה יכול להיות בונוס רציני וכיף אמיתי אם מדובר ברכב מפואר ומפנק שאפשר לשתות בו שמפניה, להתרווח בו בקלות, לשמוע מוזיקה ולחגוג את כל היום הזה יחד עם השושבין והשושבינה, החברים הטובים המלווים אתכם ביום החתונה וכמובן לעשות כניסה מרשימה ולהגיע ברכב לאירוע החתונה עצמו.

גוז מתחתנים
רגע לפני החתונה עוצרים בהשכרת רכב

היתרונות בהשכרת רב לחתונה

כמובן שאם יש ברשותכם רכב מפואר משלכם אז אתם יכולים להשתמש בו ביום החתונה. אך אפילו אם יש לכם רכב כזה, השכרת רכב לחתונה היא רעיון נחמד בפני עצמו שכן הוא מאפשר לכם ליהנות מהנסיעה ולא לדאוג לרכב במיוחד.

באפשרותכם לשכור רכבים לחתונה מכמה רמות ולהתאים את סוג הרכב לתקציב שלכם. כמובן שיום החתונה הוא חד פעמי ואם יש באפשרותכם לשכור רכב מפואר יותר ובעל מספר מקומות גדול יותר הרי שרק תרוויחו מכך ותוכלו לקיים מסיבה על גלגלים במשך כל היום במחיצת חבריכם.

את הרכב אתם משכירים ליום אחד בלבד ולכן אתם יכולים לנצל אותו ולנסוע איתו עד אילת אפילו ולקיים צילומים לפני החתונה במקומות אקזוטיים.

לרשותכם מיטב דגמי מכוניות היוקרה האטרקטיביים ביותר ובאפשרותכם לבחור את צבע הרכב והדגם החביב עליכם.

עלות השכרת רכב לחתונה אינה גבוהה והיא משתלמת במיוחד לכל מי שאין ברשותו רכב הולם להגיע איתו לחתונה ומתאימה לכל מי שרוצה לשדרג את הנסיעה שלו ליום החתונה.

רכב מקושט
להעצמת ההרגשה ביום החתונה

מגיעים לחתונה ברכב יוקרה

יום החתונה הוא חד פעמי ובהחלט מגיע לכם להתפנק בחוויית נסיעה אולטימטיבית ולהגיע לאירוע הכי חשוב שלכם בצורה המפוארת ביותר.

על מנת לשכור רכב לחתונה חשוב לבדוק כמה דברים באינטרנט לפני שמזמינים רכב לחתונה.

  • איזה רכב תקבלו בפועל – אמנם יש אתרים המציעים מבחר גדול של רכבי יוקרה ורכבים פרטיים מסוגים שונים אותם אפשר לשכור לחתונה, אך לא תמיד ביום החתונה עצמו אותו רכב שאהבתם ובחרתם מהאתר אכן פנוי. לכן חשוב לשריין את הרכב מבעוד מועד, לוודא שהוא אכן קיין במלאי וזמין להסיע אתכם בבטחה ובנוחות ביום החתונה.

 

  • מחיר – כמו בכל מוצר או שירות אחרים כמובן שהמחיר משחק תפקיד חשוב. אתם רוצים להשקיע ולבחור את הרכב המפואר ביותר אך לא בכל מחיר. חפשו את חברות השכרת הרכבים לחתונה שמציעות לכם את הדיל הטוב ביותר זה שכולל את הפינוקים הטובים ביותר ומאפשרים לכם ליהנות בלי יותר מדי כוכביות לגבי אופן ההשכרה, עלות הנסיעה, זמן ההשכרה וכדומה.

 

  • חברת ההשכרה – כמובן שחשוב במיוחד שיום החתונה יעבור ללא תקלות ושלא תמצאו את עצמכם תקועים ללא רכב או עם רכב לא שמיש או כזה שיש לו בעיות. לכן חשוב לבחור היטב את חברת ההשכרה ולהשכיר את רכב החתונה רק מחברה מנוסה בכך שיכולה להעמיד לרשותכם מלאי ומבחר גדולים ולהתחייב שהרכב יהיה תקין ומוכן ביום הגדול.

לסיכום, יום החתונה הוא יום מרגש בחיים של כל מי שמתחתן. בין ההכנות הרבות, האולם, סידור האורחים וכדומה אחד הדברים שהכי פחות חושבים עליהם ומתכננים הוא איך להגיע לחתונה עצמה.

השכרת רכב מפואר ליום החתונה הוא פתרון מעולה וכיף גדול להגיע לחתונה שלכם ובכלל להתנייד במשך כל היום הזה, בין הצילומים ועד ההגעה לאולם ברכב מפואר ואיכותי.

הדרך הטובה ביותר היא לבדוק ולהשוות מחירים ולשכור רכב מחברה מהימנה שנותנת לכם תמורה מלאה לכסף שלכם וביטחון מלא שביום החתונה הרכב שלכם יהיה מוכן, מבריק ונוצץ, מקושט בסטייל, מלא דלק ומוכן להסיע אתכם באהבה לצילומים, לאולם ואחר כך לאן שרק תרצו. מזל טוב ובהצלחה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*