ניסאן קשקאי – ממונעים – פנאי שטח קרוסאובר

nissan kashkai

ניסאן קשקאי הוא רכב הפנאי שטח קרוסאובר הנמכר ביותר באירופה בימים אלה, וכל זה לא הגיע בחינם.

הניסאן קשקאי הוא רכב מיוחד ואופנתי, אשר מתאים למספר רב של לקוחות. בין אם אתם זוג צעיר שמעוניין לקנות רכב שטח וגם לנסוע אתו בעיר, או שאתם משפחה גדולה שמעוניינים ברכב מרווח ונעים, הניסאן קשקאי זוהי הבחירה הטובה ביותר בשבילכם.

לפני כעשור הניסאן קשקאי הושקה לראשונה, ושם למעשה ניסאן המציאו סוג חדש של רכב שלא היה מוכר עד כה בשוק הרכבים. בעצן הניסאן קשקאי הציבה רף סטנדרט גבוה מאוד של עיצוב, טכנולוגיה, אבזור והתנהגות כביש ושטח שלא נראו במכוניות אחרות לפני כן. מאז ועד היום ניסאן משפרת ומשכללת עוד ועוד את הניסאן קשקאי והופכת אותה לאחת המכוניות הטובות ביותר הקיימות בשוק הרכב העולמי, עם יכולות נהדרות ועיצוב מושלם.

בכתבה שלהלן נסקור מעט את המאפיינים הייחודיים של הניסאן קשקאי ונבין ביחד מדוע רכב זהו הוא מוביל בכל תחום אליו הוא נכנס.

תחילה חווית הנהיגה. אנו יודעים כי שנו מיתוס אשר טוען כי רכב קרוסאובר הוא כמו ברווז. הוא יודע להיות גם בשטח וגם בכבישים עירוניים, אך אין הוא טוב במיוחד בשניהם, לא ככה היא הניסאן קש

nissan
ניסאן

קאי. בניסאן קשקאי מותקנות מערכות מתקדמות מאוד אשר גורמות לה לנסיעה להיות חלקה ונעימה, הן בכביש והן בשטח.  בנוסף, לניסאן קשקאי מערכות חכמות לנסיעה כביש נכונה ובטוחה כמו מערכת מיוחדת הדואגת לכך שהרכב יישאר בנתיב שלו ולא יסטה ממנו, מערכת המזהה את הרכב הנוסע מלפני הניסאן קשקאי ובעת עצירה פתאומית מפעילה בעצמה עצירת חרום ועוד.

בנוסף, הניסאן קשקאי היא אחת המכוניות הבטוחות ביותר על הכביש כיום. הניסאן קשקאי זכתה בדירוג של 5 כוכבים מארגון בטיחות הרכב העצמאי euro ncap. זאת מכיוון שמערכות הבטיחות של הרכב כל כך טובות ומשתלבות יחדיו על מנת ליצור מעין רשת בטיחות ששומרת על הנוסעים והנהג מכל הכיוונים. ניסאן מכנית את מערכות הבטיחות שמותקנות בניסאן קשקאי כמערכת בטיחות אקטיבית – אשר שואבת את יכולותיה מטכנולוגיות מתקדמות ושילובן יחדיו, ומערכת בטיחות פאסיבית – כ6 כריות אוויר שמספקות הגנה בעת תאונה של הרכב.

כמובן שהניסאן קשקאי מגיעה עם מיטב הטכנולוגיה גם בפן האבזורי. הניסאן קשקאי מאובזרת בצורה מדהימה וגורמת שהנסיעה תהיה נוחה ככל האפשר. זה מתחיל בהנעה של הרכב, שמבצועת אך ורק על ידי לחיצה אחת קלה, ללא צורך במפתח כלל וכלל. מערכת האקלים היא מהטובות ביותר בשוק ומאפשרת לנהג לא להתעסק עם מזג האוויר ולהשרות אווירה נעימה ונוחה החלל הרכב, וכמובן, הניסאן קשקאי מאפשרת לנהג והנוסעים לחמם את המושב הספציפי שלהם בעת נהיגה בתנאים קרים.

אנו חושבים כי הניסן קשקאי הוא רכב נעים ונוח מצד אחד ומצד שני רכב יוקרתי ואלגנטי. השילוב בין שני דברים אלה דורם לניסן קשקאי להיות הרכב המועדף על ידי רוב הציבור האירופי, ואנו מאמינים כי גם הציבור הישראלי יתאהב מאוד בדגם החדש של הניסאן קשקאי.

ההשקה של ניסאן קשקאי

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*