יתרונות ברכישת רכבי 0 קילומטר / ליסינג

רכב חדש

אחד הטרנדים החזקים ביותר של השנים האחרונות בתחום הרכב: מכירת רכב בעל 0 קילומטר, כלומר – קילומטראז' נקי לחלוטין, דרך חברות הליסינג השונות.

בכך, אתם מקבלים רכב שמעולם לא נסעו עליו, ממש חדש מהניילונים, במחיר הרבה יותר זול מבדרך כלל. הכירו את שיטת רכבי 0 קילומטר.

אחד הדברים שיכולים להציג או להמחיש את רמת החיים בה אנחנו חיים הוא סוג הרכב העומד לרשתונו. כל תחום הרכב התפתח בצורה דרסטית בשנים האחרונות, כך שכעת, עומדות לפנינו אפשרויות רבות בנוגע להחזקת רכב. בין אם השכרה, קנייה מליסינג, קנייה מיד שניה וכו. אחת האופציות הינה רכישת רכבי 0 קילומטר מטעם חברות הליסינג השונות בתקופות של מבצעי רכב.

למעשה, מדובר בערוץ מכירה חלופי לרכישת מכוניות חדשות מהניילונים. על פי השיטה, יבואניות רכב מוכרות לחברות ליסינג מכ וניות חדשות לחלוטין, כאשר הן, נשרמות על שם חברת הליסינג על פי החוק. עם זאת, קיים קאטצ' קטן – ברשיון הרכב, המכונית שרכשתם תיחשב כיד ראשונה של חברת הליסינג. כלומר, כאשר תרצו למכור את הרכב, הוא ייחשב כיד שניה, מה שעלול להוזיל אותו.

שיטה זו התחילה בקטן, כאשר יבואנית הרכב היתה צריכה "להפתר" מדגמים בודדים, שאותם לא הצליחה למכור במהלך שנה. אט אט התרחבה התופעה, וכעת מדובר על אחוז נכבד של רכבים העוברים מהיבואן לחברות הליסינג אשר מוכרות אותן בשיטות רכבי 0 קילומטר.

לאחר סיום תקופת החזקת הרכב בבעלותכם (על פי רוב, כ-3 שנים), תוכלו להחליט האם לקנות אותו מחברת הליסינג, או האם לשדרג אותו ולהמשיך איתו תקופה נוספת.

 

לשיטת רכבי 0 קילומטר יתרונות רבים, ביניהם:

המחיר. קניית רכבי 0 קילומטר נעשית בהדרגה, במסגרת חוזה לטווח ארוך. כך למעשה, לא תאלצו לשלם סכום גבוהה מידי בבת אחת, ולפרוס זאת לתקופת זמן ארוכה.

אמינות. כאשר מדובר בחברת ליסינג אמינה ומוכרת, הדבר משפיע עלינו והופך אותנו לרגועים יותר בכל הנוגע לרכב שלנו. רכבי 0 קילומטר מחברות ליסינג מעניקות לנו גב, אחריות והרגשה של שקט נפשי. במקרה של תקלה, יש לי לפנות.

חיסכון בזמן. כל עסקת הטרייד אין מתרחשת בזמן קצר יחסית. אין צורך בלחפש, לשאול, לפרסם מודעות, לתקשר עם קונים מעניינים ולבצע משא ומתן שיכול לקחת זמן רב.

מקצועיות. לכל אותם האנשים המחפשים ליווי ותמיכה מקצועית לכל אורך הדרך מטעם חברת הליסינג המנוסה והאחראית שלהם.

תחזוקה. ברוב העסקאות הנוגעות לרכישת רכב חדש, תוכלו לשלב גם חבילת תחזוקה שתיכלל בעסקה, ובאמצעותה תוכלו לשמור על הרכב שלכם תקין לאורך זמן.

לסיום, חשוב לזכור כי על מנת באמת לזכות בכל החוויה של רכישת רכבי 0 קילומטר, מומלץ לבחור בחברת ליסינג מוכרת, גדולה ומבוססת שאתם יכולים לסמוך עליה, וכן שיש לה וותק בתחום. כך למשל, תוכלו למצוא חברות ליסינג המציעות תוכנית מימון נוחה.

זכרו, הדבר הכי חשוב בקניית רכבי 0 קילומטר הוא השקט הנפשי שתקבלו בעקבות זאת, וכמובן, התשלום הנמוך יחסית.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*