קיה ספורטאז׳ – רכב לכל אחד

קיה ספורטז'

קיה ספורטאז׳ הוא ללא ספק הרכב המושלם לך ולמשפחתך. קיה ספורטאז׳ הינו רכב חדש יחסית בשוק הרכבים, אשר יתרונותיו כל כך בולטים, כך שלא ניתן להתעלם מהם.

הקיה ספוקטאז׳ הוא למעשה סוג של ג׳יפ אשר משלב בתוכו את הנוחות והיוקרה של מכונית סדאן תוך כדי הבטיחות, והגובה על הכביש המאפיין את הג׳יפ. כל אלה הופכים את הקיה ספורטאז׳ לאחד הרכבים המובילים כיום בארץ ובעולם וממקם את הרכב כרכב הפנאי הטוב ביותר עבור משפחה בעלת מספר ילדים רב.

לקיה ספורטאז׳ מספר מאפיינים המושלבים ברכב אשר הופכים אותו לשונה וייחודי יותר מרכבים אחרים באותה הקטגוריה. הקיה ספורטאז׳ כמובן היא אחת המכוניות היפות ביותר שתיפגשו בהן. הקיה ספורטאז׳ מאופיינת במראה אלגנטי ויוקרתי שמשדר לצופה מהצד כרכב יוקרה ייחודי. חשוב לציין כי העיצוב המיוחד של הרכב אינו בה אך ורק למטרה אחת. מצד אחד העיצוב אכן בה להפגין יוקרה ואלגנטיות רבה אך יחד עם זאת העיצוב המיוחד מגיע על מנת לספק שיפורים אווירודינמיים עבור הנוסעים במכונית. שיפורים אווירודינמיים מספקים יציבות רבה של הקיה ספורטאז׳ גם בתנאי קיצון של רחות חזקות או גשם שוטף. בנוסף מותקנת ברכב מערכת הvsm החכמה של החברה, מערכת זו אמונה על שמירה על היציבות המקסימלית של הרכב ועוזרת לנהג להתמודד עם תנאי מזג אוויר קשים או טעויות אנוש. מערכת זו עוזרת לנהג לבלום ולפנות בעת ובעונה אחת, ומונעת החלקה שיכולה להיגרר ממצב שכזה בתנאי מזג אוויר שונים.

עיצוב הרכב לא נשאר רק בצד החיצוני. העיצוב הפנימי של הרכב גם הוא יוקרתי ומיוחד ומהווה עבור הנוסעים ברכב הרגשה של רכב גדול ומרשים.

מושבי העור המרשימים והקו הנקי של עיצוב הפנים של הרכב הוא מלאכת מחשבת של מעצבים רבים, אשר ניסו ליצור לנהג ולנוסעים ברכב תחושה ייחודית ושונה.

לוח המכשירים המרכזי גם הוא בא במטרה לספק לנהג ברכב את הנוחות והמידע הרב ביותר שניתן להציג לו בעת הנסיעה.

קיה ספורטז פנים הרכב
שלמות גם מבפנים

בחלק המרכזי של לוח המכשירים מוטה בזווית מתאימה לנהג, המאפשרת את ההטיה הנוחה של הנהג ללוח המכשירים ללא הסטה של העין לזמן רב מדי מהכביש. הנדסת האנוש מורגשת כבר בנהיגה הראשונה בקיה ספורטאז׳ ואתם תחושו כי ניתן לשלוט בבקרת האקלים, בשמע, ובמערכת הנהיגה בצורה האולטימטיבית.

כל המאפיינים הללו ועוד רבים ואחרים נמצאים בקיה ספורטאז׳ בגירסת הבסיס. וכל אלה זמינים עבורכם במחיר השווה לכל נפש. למרות שהקיה ספורטאז׳ הוא הרכב הנמכר ביותר בישראל אנו רוצים לשמור על תג מחיר אשר יבטיח לרוב האנשים את הקניה של הרכב ללא הוצאות כספיות מיותרות. את הקיה ספורטאז׳ ניתן להשיג במחיר שמתחיל במאה עשרים אלף שקלים, מחיר אשר מכוניות קטנות ופחות איכותיות מהקיה ספורטאז׳ מתהדרות בו.

אנו ממליצים לכם להגיע לנסיעת מבחן בקיה ספורטאז׳, נסיעה אחת ברכב זה עשויה לשנות את מחשבתכם ולקנות את הקיה ספורטאז׳ הבאה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*