יונדאי i30 – הקומפקטית והמשתלמת ביותר

i30

אם בעבר היה נדמה כי מכוניות משפחתיות הן הדבר הכי חם, הרי שכיום, יותר ויותר אנשים מתחילים דווקא להזיז הצידה את המכונית המשפחתית, ולעבור למכונית מיני. פה, יונדאי i30 החדשה נכנסת לתמונה, עם המון אהדה ופופולריות בשוק.

שדרוגים זה תמיד דבר טוב ומרענן. כולנו אוהבים חידושים ובטח ובטח כשזה נוגע למכונית שלנו. לשם כך, הכירו את הדור החדש של יונדאי i30, המכונית המושלמת בקטגוריית מכוניות המיני. כמובן, שגם הדור הקודם של המכונית היה מוצלח ומשובח, אך הדור החדש מכניס לנו עוד קצת אלמנטים חדשניים ועתידניים, שהופכים את מכונית היונדאי i30 לדבר הכי חם בשוק הרכבים.

בדגם המשופר של יונדאי i30 תוכלו מייד להבחין בעיצוב הצעיר והדינאמי, שדוחק הצידה את העיצוב הקודם הארכאי ומהשעמום. כמו כן ישנן מגוון תוספות חדישות בכל עניין האבזור, מה שהופך את הרכב להרבה יותר יוקרתי ומפנק ומרווח. בין היתר, תוכלו למצוא ביונדאי i30 מערכת לניטור לחץ אוויר, ארבעה חלונות חשמליים, מראות חשמליות, איתות בעל מסך מגע, מערכת שמע מקורית, מערכת סאונד לשליטה מן ההגה, מערכת בקרה שמסוגלת למדוד את לחץ האוויר בצמיגים ועוד. למעשה, יונדאי i30 מתהדרת במראה צעיר במיוחד, ובכך מתאימה את עצמה לקהל יעד ספציפי, אך לא רק. גם משפחה בעלת ארבעה נפשות יכולה בכיף להנות מהרכב הזה, בעל תא מטען גדול במיוחד.

תא נוסעים
מדהימה גם במפנים

כראוי למכוניות מיני, הן מצטיינות בנסיעה בתוך העיר, ועושות זאת בהצלחה רבה, ללא הרבה רעש וסרבול. כתוצאה מהגודל שלה, מכונית היונדאי i30 מאפשרת לחנות איתה בקלות יתרה ברחבי העיר. כך שאם אתם מבלים זמן רב מחייכם בתוך העיר, מכונית יונדאי i30 היא המכונית האולטימטיבית בשבילכם. כמובן שאין מה לדאוג במקרה של נסיעות פתאומיות בדרכים בינעירוניות, שכן, יחסית למכוניות מיני אחרות, יונדאי i30 מצליחה לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

לדגם היונדאי i30 קיימים שני סוגים. האחד – מכונית בעלת תיבת הילוכים ידנית, והשני – מכונית בעלת תיבת הילוכים אוטומטית. גם גודל המכונית, וגם תיבת ההליכונים הידנית, יכולים להוריד לכם את המחיר באופן משמעותי, ובתמורה תקבלו מכונית מושלמת לנסיעה שקטה, יציבה וחלקה בכביש.

בנוגע לנתונים היבשים, דעו כי ביונדאי i30 קיימים שני סוגי מנועים: מנוע 1.0 המפיק כ-66 כוח סוס, מה שמעניק צריכת דלק טובה ונתוני נסיעה חלקה. המנוע השני הינו 1.25, המספק 87 כוח סוס. מדובר במנוע זריז יותר ובעל ביצועי כביש טיפה יותר טובים. כמו כן, דגם היונדאי i30 מגיע עם שש כריות אוויר.

לסיכום, יונדאי i30 מציעה לצרכן עסקה משתלמת ביותר שיכולה להשתלב היטב עם טרייד אין – מכונית מיני איכותית ונוחה במיוחד, בעבור מחיר נמוך מהמתחרות שלה. בנוסף, למרות שמדובר במכונית מיני, מציעה יונדאי i30 מרווח רב במכונית, אשר בהשוואה לשאר מכוניות המיני, אינה נחשבת צפופה כלל.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*