חברות השכרת רכב

avis

אין ספק כי קניית רכב חדש אינה מסתיימת לאחר פעולת הרכישה. שכן, יש לקחת בחשבון את ההוצאות הנוספות, הנגזרות מאחזקת רכב פרטי.

בין אם מדובר בטיפול שוטף, טסט, תיקון תקלות, טיפול 10,000, טיפול 20,000, דלק, אבזור מיוחד והרשימה אינה נגמרת. מכך, יוצא מצב שאינו כל כך נעים לחשבון הבנק שלנו, מה שהופך את כל נושא רכישת הרכב לכמעט בלתי אפשרית לצעירים, וכהוצאה כבדה מאוד עבור משפחות.

לשם כך, קיימות אלטרנטיבות נוספות, שיכולות להוזיל את כל עניין עלויות הרכב, מבלי לפגוע רבות בכיס שלכם, ומבלי לוותר על צורך הניידות והזמינות. מדובר כמובן באופציית השכרת רכב מחברות ליסינג.

חברות השכרת רכב למעשה מאפשרות לכם לרכוש כמעט כל רכב שתרצו, במחירים הגיוניים ומתאימים לכל כיס, וברמת בטיחות גבוהה במיוחד. כמובן עומדות לפניכם מגוון רכב של חברות להשכרת רכבים, אשר לכל אחת מהן יתרונות וחסרונות וכמובן – הסדרי תשלום שונים. על מנת למצוא את החברה הטובה ביותר עבורכם, מומלץ לבצע מעין סקר שוק מקדים על מנת שתוכלו לדעת מהי האופציה שמתאימה עבורכם.

תחילה, חשוב להכיר את יתרונות השכרת רכב מבין החברות השונות. השכרת רכב ניתן לבצע מתוך מגוון רחב של סיבות. בין אם אתם מעוניינים ברכב לתקופת זמן קצרה כמו אירוע מיוחד, נופש או חתונה, או בין אתם מעוניינים בהשכרת רכב לתקופה ארוכה יותר של כמה חודשים ואפילו שנים. במידה ובחרתם באופציה השניה, דעו כי דרך חברות השכרת הרכב תוכלו לבצע מעין רכישה של הרכב בו אתם מעוניינים, במחירים נוחים או בהסדרי אשראי נוחים הכוללים מקדמה. נוסף על כך, בחברות השכרת רכב, תוכלו למצוא מכוניות חדישות וחדשות היישר מן הניילונים, חלקן בעלות 0 קילומטר, וכמובן – מדובר ביד ראשונה, מה שהופך את העסקה להרבה יותר משתלמת עבורכם.

במידה ובחרתם באופציה הראשונה, דעו כי מרבית האנשים המחפשים רכב להשכרה לתקופת זמן קצרה, מעדיפים דווקא רכבים קטנים. רכבים אלה הינם קלים יותר לתנועה והתניידת באזורים עירוניים וצפופים, וכן קל למצוא חניה איתם. בנוסף, אין לשכוח את החיסכון בדלק ועלות ההשכרה הנמוכה יחסית שרכבים אלה מציעים.

חברות השכרת רכב מנסות להתאים את עצמן עד כמה שיותר לצרכים שונים של קבוצות אוכלוסייה שונות, כך שכל אחד יוכל למצוא את הרכב המתאים לו ביותר להשכרה. כך למשל, במידה ואתם משפחה מרובת ילדים, כנראה שתעדיפו להשכיר רכב גדול, משפחתי ומפנק, במידה ואתם טיפוסים הרפתקניים שאוהבים לטייל ברחבי הארץ, וודאי תעדיפו רכב שטח, או במידה ואתם רוצים לשכור רכב למטרות עסקים, תוכלו למצוא רכבים בעלי תדמית יוקרתית בעלי חזות מרשימה.

כל עניין הבטיחות נכנס גם הוא לתמונה כאשר מדובר בהשכרת רכב מחברות כאלה ואחרות. הרי, אם תחשבו על כך, מדובר במכונית חדשה, שעליה חלים כל כללי ושכלולי הבטיחות החדשים והעדכניים ביותר. כמו כן, אסור לשכוח כי כל רכב המוצע להשכרה באחת מחברות השכרת רכב עובר בדיקה קפדנית במיוחד על ידי החברה עצמה, כך שסיכוי גבוהה שהרכב שתבחרו יהיה בטיחותי ברמה גבוהה במיוחד.

על מנת להתחיל בחיפוש אחר הרכב המושלם בשבילכם להשכרה, מומלץ תחילה להכיר את חברות השכרת הרכב השונות, ואת מאפייניהם. לפניכם סקירה קצרה של שלוש חברות השכרת רכב מומלצות בישראל:

הראשונה היא חברת אלבר. חברת אלבר שייכת לקבוצת אלעזרא, ונחשבת כמובילה בתחום הרכב. החברה נותנת את שירותיה לחברות ועסקים, מעניקה רכבי ליסינג לפרטיים, עוסקת במכירת כלי רכב טרייד אין, מימון רכב וכמובן עוסקת בהשכרת רכב לכל צורך.

אלבר
לוגו של חברת אלבר

משנת 1994 ועד היום, אלבר מצליחה לעמוד בסטנדרטיים גבוהים ביותר בתחום הרכב, ומשרתת עשרות אלפי לקוחות פרטיים ועסקיים. תוכלו להתרשם מצי הרכבים הרחב של אלבר באחת מ-30 סניפי השכרת הרכב שלה, הפזורים ברחבי הארץ.

לכל החוששים, דעו כי מדובר בחברה המעסיקה מנהלי לקוחות ויועצי מימון בעלי השכלה גבוהה בכלכלה ומנהל עסקים, ובעלי ניסיון רב בתחום, כך שיוכלו לסייע ולייעץ לכם על כל שאלה או התבלטות. כתוצאה מכך, ומעוד גורמים נוספים, נגזרת שביעות הרצון של הלקוחות הרבים, הנוהגים לחזור בהמוניהם כל תקופת זמן. שירות הלקוחות של אלבר הינו ברמה גבוהה, ופועל 24/7 לרשות הלקוחות, ומצוייד במערכות מחשוב מתקדמות במיוחד.

בכל הנוגע להשכרת רכב, אלבר מייצגת את חברות ההשכרה הבינלאומיות Dollar ו- Thirfty, אשר להן אלפי סניפי השכרה ברחבי העולם. מעבר לכך, שירותי השכרת הרכב אל אלבר נמצאים בפריסה ארצית ומעניקים שירותי השכרת רכב לתקופות קצרות וארוכות טווח. כמו כן, תוכלו לבצע השכרת רכב מסוג ליסינג פרטי, אשר תאפשר לכם להנות מרכב חדש, תמורת תשלום חודשי קל ונוח. השכרת רכב ליסינג מחברת אלבר כוללת תוכנית מימון בהתאמה אישית.

חברת השכרת רכב נוספת הנחשבת כמומלצת ביותר הינה חברת AVIS. מדובר גם כן בחברה מובילה להשכרת רכבים בארץ, ואפילו בחו"ל. חברת אוויס הינה חברה עולמית להשכרה וקניית רכבים, אשר פועלת בישראל החל משנות ה-60.

אביס
לוגו של חברת avis

דרך אתר האינטרנט של חברת אוויס, תוכלו לבצע חיפוש רכב להשכרה, על פי התאריכים המדויקים בהם אתם מעוניינים, ובכך לראות את הרכבים הפנויים לאותו מועד. כמובן שתוכלו לבחור האם אתם מעוניינים להשכרת רכב לטווח קצר או ארוך. כמו כן, תוכלו להגיע לאחד מ-18 סניפי השכרת רכב של חברת אוויס, הפזורים ברחבי הארץ, ולבחור בעצמכם את הרכבים מתוך אולם התצוגה.

מעבר לשירותי השכרת רכב, מציעה חברת אוויס גם שירותי ליסינג תפעולי ומימוני, מכירת רכבים וכאמור, השכרת רכב בחו"ל. חברת אוויס שמה דגש רחב על שירות מקצועי ואמין, ומשרתת לקוחות עסקיים ופרטיים כאחד.

החברה השלישית המומלצת להשכרת רכב הינה חברת שלמה סיקסט. חברת שלמה סיקסט פועלת תחת חסותה של קבוצת שלמה, שנחשבת לאחת מחברות ההשקעה המובילות בישראל, ולה השקעות במגוון תחומים, ביניהם רכב. הקבוצה פועלת החל מ1974 עד היום, ובעתיד הקרוב צפויה להכיל תחתיה מגוון תחומים נוספים. החברה מחזיקה בצי רכבים מפואר במיוחד המונה כ-80,000 רכבים.

שלמה סיקטס
לוגו של חברת שלמה סיקסט

בכל הוגע להשכרת רכב, נחשבת שלמה סיקסט לחברה הגדולה ביותר של סיקסט, אשר בבעלותה יותר מ-27 סניפים בכל רחבי הארץ. בסניפי השכרת הרכב של החברה תוכלו למצוא רכבים עירוניים קומפקטיים, מכוניות משפחתיות, מיני וואנים, רכבי יוקרה, וכן רכבי קירור. כך שללא ספק מדובר במגוון רחב במיוחד.

מעבר להשכרת רכב בארץ, מציעה חברת סיסקט העולמית שירות ותפעול של למעלה מ-3000 סניפי השכרת רכב ברחבי העולם, הפרוסים על מעל ל-100 מדינות. כמו כן, החברה מעניקה שירותים במגוון תחומים בענף הרכב, ביניהן ליסינג תפעולי, רשת מוסכים ושירותי דרך, מכירת רכב יד ראשונה, ליסינג פרטי, ושירותי ביטוח רכב.

לסיכום, אין ספק כי השכרת רכב נחשב כפתרון מומלץ ומשתלם עבור כל אותם אנשים אשר אין ביכולתם לרכוש רכב, או כאלה המעדיפים לחסוך בעלויות הרכב וזקוקים לתקופת זמן קצרה ומוגבלת. חשוב לציין כי חברות השכרת הרכב נוטות להתחשב בצורכי הלקוח בכל הנוגע להסדרי התשלום, כך שתוכלו להשכיר רכב באופציה הנוחה ביותר עבורכם. נסיעה נעימה!

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*