למה כדי לקנות רכבים עם 0 קילומטר

רכב חדש

בשנים האחרונות החלה שיטה חדשה של מכירה וקנייה של רכבים דרך חברות הליסינג. שיטה זו מכונה – "מכוניות 0 קילומטרים". שמה כמובן, נבחר על פי מספר הקילומטרים שנכתב במד הקילומטרים באותן מכוניות למכירה.

על פי שיטת ה- רכבי 0 קילמוטר, אנו, הלקוחת רוכשים מכונית חדשה לגמרי מהניילונים (בעלת 0 קילומטר), בהנחה משמעותית. בתמורה, אנו מקבלים רכב חדש דנדש, אך עם טווייסט קטן – ברישיון הרכב ייכתב כי חברת הליסינג מהווה כיד הראשונה, ואילו אנו – כיד השנייה מחברת הליסינג.

כך למעשה, נוצר מצב שאנו יכולים לרכוש מכונית חדשה, שלא נהגו בה אף פעם, במחיר סביר ומשתלם לכל כיס, במידה ונוכל לוותר על הטייטל של "יד ראשונה". במקרה והעסקה הזו נשמעת לכם משתלמת וכדאית, תוכלו להגיע לאחד ממגרשי חברות הליסינג למיניהם, המחזיקות במאגרי ענק של מכוניות. כמו כן, תוכלו למצוא על הצעות של רכבים 0 קילומטר גם באמצעות האינטרנט.

בכל הנוגע למחיר, תופתעו לשמוע כי מדובר בהצעה מרשימה ומשתלמת במיוחד. על פי רוב, המחיר של רכבים 0 קילומטר, נמוך ב-12 אחוז ממחיר המחירות של המכונית הספציפית שאתם רוצים לרכוש. כמו כן, גודל ההנחה משתנה מחברה לחברה ומסוג המכונית שאתם רוצים.

רכב
לפעמים זול עולה ביוקר

אותן הנחות משמעותיות עבור מכוניות חדשות בעלות 0 קילומטר, יכולות לנבוע משתי סיבת:

  1. היבואנים. אותם יבואנים לעיתים נתקעים עם מלאי גדול מידי של מכוניות מאותו סוג, והם מעוניינים להפטר מהם בהקדם האפשרי. אחת מהדרכים להפטר מהן היא להוריד את המחיר. על מנת להיות הוגנים כלפי אותם אנשים ששילמו מחיר מלא, התנאי במחיר הנמוך הוא הורדת היד של הרכב, מיד ראשונה ליד שניה.
  2. חברות הליסינג. לעיתים, קורים מצבים בהם חברות הליסינג נאלצות למכור מספר גבוה של מכוניות בזמן קצר ומוקצב, כיוון שהתחייבו לכך בפני היבואן. ברגע שחברות הליסינג רואות כי הן לא יצליחו לעשות זאת בזמן המוקצב, הן מתחילות למכור רכבים בשיטת 0 קילומטר.

אם כן, כיצד מבצעים רכישה של רכב בעל 0 קילומטר? תופתעו לגלות כי מדובר בהליך פשוט וקל מאוד. תחילה, תוכלו להכנס לאתרי אינטרנט של חברות ליסינג כאלה ואחרות שמשתמשות בשיטת 0 קילומטר. באתר האיננטרנט תוכלו להשאיר את הפרטים האישיים שלכם, ולאחר מכן אנשי היבואן או אנשי חברת הליסינג יתאמו איתכם את פרטי העברת התשלום, הבעלות והמפתחות. כך שלמעשה העסקה מתבצעת באינרטנט. שנית, תוכלו להגיע באופן פיזי לחברות הליסינג, לאחר שאתם סגורים ויודעים איזה רכב אתם רוצים לרכוש. כך, תוכלו לבצע את העסקה באופן ישיר ומהיר במיוחד מול אנשי חברת הליסינג, וכן לקבל את הרכב באופן מיידי, ללא המתנה רבה מידי.

לסיכום, לפני שאתם מבצעים רכישה של רכב בשיטת 0 קילומטר, חשוב מאוד לבצע מעין סקר שוק מקדים באתרי האינטרנט השונים, ממכרים או מאנשים מביני עניין בתחום. שכן, חשוב לבדוק ולהשוות מחירים של דגמי המכוניות שאתם מעוניינים בהם, על מנת שתוכלו לקבל את ההצעה המשתלמת ביותר.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*