קיה פיקנטו – יתרונות וחסרונות

רכב, קיה , פיקנטו

בזמן האחרון ניתן לראות בהחלט מגמת עלייה, בכל הנוגע לפופולריות רכבים קטנים וקומפקטיים.

הרי רכבים אלה הם מושלמים: קל בקלות לחנות איתם, על פי רוב מדובר במחיר נמוך מהרגיל, וכן ניחנות בחסכון בצריכת הדלק. אחת מהמכוניות האהובות ביותר בישראל, היא קיה פיקנטו.

מראה חיצוני

קיה פיקנטו, מחזיקה ביתרון רב. המכונית, בעלת גלגליים קטנים בקוטר של 14 אינצ', משדרת מראה מקורי, מעוצב ומושך, בעיקר באזורים הקיצוניים שלה (הפורנט והאחור). בנוסף, אי אפשר לפספס את פסי החיכוך השחורים, אשר נמצאים מסביב לפגושים של המכונית, על מנת למנוע שריטות מרכבים אחרים שיחנו לידה. מה שנקרא- מדובר ברכב שכדאי מאוד לשמור עליו. עם זאת, לקיה פיקנטו תא מטען קטן יחסית, בעל 200 ליטר, וללא מדף אחורי אשר יוכל להסתיר את תכולת הבאגאז'.

רכב חדש, קיה
מדהימה ביופיה – קיה פיקנטו החדשה

מראה פנימי

הדבר הראשון שניתן להבחין בו, כאשר נכנסים לתוך אזור תא הנוסעים בקיה פיקנטו הוא האבזור הרב שהוא מציע: ארבע ידיות אחיזה לנוסעים, חלונות חשמל, מחשב עם מערכת שמע בעלת חיבור לטלפון וכן התקן נייד. מלבד זאת, מדובר בתא נוסעים מכובד ומרווח מאוד. החסרון היחיד שניתן לומר בעניין זה הוא פתחי המיזוג שלא ניתנים לסגירה וכן המחסור בבדי ריפוד בדפנות דלתות הרכב.

נסיעה

מנוע הרכב של קיה פיקנטו מציע שלושה צילנדרים, בעלי נפח 998 סמ"ק, המפיקים כ-69 כוח סוס ב-6,200 סל"ד. בעת ההתנעה והנסיעה תוכלו לגלות כי קיה פיקנטו קלה לתפעול מבחינת מוט ההילוכים שלה, ומושלמת לנסיעות עירוניות, בשל הממדים הקטנים, רדיוס סיבוב קטן והראות הטובה שהיא מעניקה. כל אלה הופכים את קיה פיקנטו לאחת המכוניות הנוחות והידידותיות ביותר לנהגים הנוהגים בדרכים צפופות. עם זאת, יש לציין כי רעש המנוע בשיוט יכול להפריע מעט, וכן תנודות קלות של האוטו בזמן ההתנעה.

התנהגות על הכביש

למרות שמדובר ברכב קומפקטי עירוני, אין זה אומר כי קיה פיקנטו אינה מותאמת כלל ליציאה מן העיר. כאשר תנהגו על הרכב, תוכלו להרגיש כיצד הוא מעניק אחיזה טובה עם הכביש, ויציבות, לא משנה באיזה דרכים הוא יהיה. למעשה, נהיגה על קיה פיקנטו היא נהיגה אשר משרה ביטחון מסוים עבור הנהג, זאת הודות ליציבות והעמידות הגבוהה של הרכב, וכן לעוצמת הבלימה המדויקת שלו.


בטיחות


בקיה פיקנטו, בשונה מדגמים אחרים של החברה, קיימות שבע כריות אוויר. בנוסף לכך, זכתה קיה פיקנטו לציון מירבי במבחן בטיחות שנערך עבורה, וכן ציון מירבי בכל הנוגע לבקרת יציבות.

מחיר


אין ספק כי רכישת אוטו חדש זוהי הוצאה גדולה לכל הדעות. אך מה שבאמת חשוב כאשר קונים רכב, זה לא המחיר, אלא התמורה ביחס למחיר. בקיה פיקנטו, תוכלו לקבל עבור 80 אלף שקל רכב מאובזר מכל הבחינות, אשר בהחלט שווה כל שקל.  

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*