יונדאי טוסון – רכב פנאי שטח המוביל בישראל

יונדאי, טוסון

יונדאי טוסון הוא רכב הפנאי שטח המוביל ביותר בקטגוריה זו בישראל. כיום כבר כולם יודעים כי חברת יונדאי מתבלטת באמינות הרכבים שלה ובטכנולוגיה אשר טמונה בתוך הרכבים

יחד עם ההתבלטות וההתפתחות האסטרונומית של חברת יונדאי, היונדאי טוסון היא עומדת בראש רשימת הרכבים הנחשקים של החברה והיא מהווה מעין סממן לאיכות ומקצועיות החברה.

היונדאי טוסון החדשה תספק לכם חוויה שלא תמצאו בשום רכב אחר. מצד אחד זהו רכב יוקרתי ואלגנטי שבכניסה אליו אתה מרגשי כאילו אתה נוהג ברכב סדאן מהשורה הראשונה. מצד שני ליונדאי טוסון יכולות שטח וזריזות שלא תמצא בשום מכונית סדאן אחרת. שני אלה ביחד יוצרים את הגוון הייחודי של היונדאי טוסון ומציבים אותה בראש הקטגוריה למשך תקופה של כמה שנים.

אם חשבתם שרק המראה החיצוני של הטובון הוא מרשים ומהפנט, חכו עד שתיכנסו אל המכונית עצמה.

אז מה אנו מקבלים למעשה בכניסה ליונדאי טוסון. תחילה אנו נכנסים לחלל מרשים וייחודי, שמעלינו גג נורמי המשקיף לשמיים ולכוכבים שמעל. הנדסת האנוש של היונדאי טוסון היא מהטובות בעולם הרכבים וההנגשה לכל נוסע באוטו היא מקסימלית. המושבים של הרכב הם מהמעולים שיש וכמובן שהם מוצעים בריפוד עור משובח, כל כך נעים ומהודר, שלא תרצו לרדת מהם.  גם סביבת הנהג של היונדאי טוסון היא מהמשובחות שניתן למצוא כיום בשוק. לנהג ברכב יש נגישות מלאה למגוון המחוונים והכפתורים שיסייעו לו בנסיעה רציפה, נעימה ובטוחה ויאפשרו לו ליהנות כמה שיותר מהנסיעה. הטוסון מצוידת במתגים מגלגל ההגה, אשר מאפשרים לנהג לשלוט בכל מהערכת המולטימדיה של הרכב בנוחות המקסימלי מערכת המולטימדיה של הטובון מורכבת ממסך מגע גדול ואיכותי, אליו זורמת כל המדיה והנתונים על הרכב, וממנו ניתן להפעיל עוד מערכות רבות ברכב. כמובן שבגלגל ההגה ניתן יהיה לשלוט גם בבקרת השיוט של הרכב ולהגביל את המהירות של הנסיעה.

תא נוסעים, טוסון
מדהים מבחוץ מפנק מבפנים

אם אתם דואגים מעניין הבטיחות אנו יכולים להבטיח לכם כי הטוסון הינה מכונית בטוחה ואיכותית. הטוסון החדשה עבר מבחני ריסוק מחמירים ביותר, של הארגון euro NCAP, וקיבלה את הציון הגובה ביותר האפשרי – 5 כוכבי בטיחות. בנוסף, לטוסון כריות אוויר רבות אשר מונעות פגיעה ישירה של הנהג או הנוסעים בחלקי האוטו, מערכת לבדיקת לחץ האוויר בצמיג ואבחנה אם ישנה דליפת אוויר, מערכת בקרת יציבות ומערכת לשמירת כיוון הנסיעה.

אנו מאמינים כי כל אלה יחדיו מהווים את השלם שגדול מסך חלקיו. היונדאי טוסון שבנינו הינה הטוסון הטובה ביותר שייצרנו עד כה ואנו מאמינים בה ובטוחים שגם אתם תתאהבו בה. מגוון הטכנולוגיה, האבזור ואמצעי הבטיחות שהכנסנו למכונית, הוכנסו מתוך מחשבה רבה והבנה לגבי תרבות הנסיעה של הנהגים ושיפור ווית הנסיעה העתידית. אנו מאמינים כי לאחר שתנסו את היונדאי טוסון לא תרצו לעבור לשום רגב אחר ותישארו לקוחות נאמנים ומרוצים של חברת יונדאי.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*