יונדאי i10 | כל מה שצריך לדעת

יונדאי

יונדאי i10 היא אחת המכוניות הדומיננטיות והמסקרנות ביותר בשוק הרכבים. היונדאי i10 היא מצד אחד מכונית קומפקטית וקטנה, ומנגד היא מכונית עוצמתית ובעלת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בשוק הרכבים

יתרונותיה של היונדאי i10 הם רבים ומגוונים ואנו ננסה להסביר לגם ולהראות לכם במעט את החידושים הרבים והיתרונות הרבים שנמצאים במכונית זו.

נתחיל מהפן העיצובי של היונדאי i10. היונדאי i10 היא מכונית כה מיוחדת שלא ניתן להתעלם מהצורה החיצונית שלה. העיצוב החדש והמודרני של המכונית מציב אותה בסטנדרט אחר לחלוטין. הקימורים בקדמיים והאחוריים מוסיפים למכונית מראה צעיר ומסובב ראשים. היונדאי i10 מאופיינת בפנים קדמיים ואחוריים בגימור מעולה ובעל נוכחות מיוחדת על הכביש הגדול. גם עיצוב פנים המכונית הוא עיצוב מודרני וייחודי. היונדאי i10 היא כל כך אינטואיטיבית ונעימה וההרגשה בתוך המכונית היא הרגשה של מכונית סדאן נעימה ומרווחת.

גם האבזור ביונדאי i10 הוא אבזור מהטובים ביותר בשוק. לוח המכוונים במכונית הוא נעים וקל לשימוש, וגם פה האינטואיטיביות היא המנצחת במכונית. בתוך חלל המכונית יש כניסות aux  ו usb שמאפשרות את חיבור הטלפון החכם למערכת השמע, ויכולה להשמיע את המוזיקה האוהב עליכם באיכות מצוינת. בנוסף, היונדאי i10 מגיעה עם האבזור הסטנדרטי של שליטה מההגה על אופציות הנהיגה השונות ועל מערכת השמע והמולטימדיה של הרכב.

בטיחות מעל לכל

האבזור הסטנדרטי של שליטה מההגה על אופציות הנהיגה השונות ועל מערכת השמע והמולטימדיה של הרכב. כמובן שגם מבחינה בטיחותית היונדאי i10 נמצאת במיקום הגבוה ביותר מבין המכוניות באותה הקטגוריה. היונדאי i10 מצוידת בשש כריות אוויר מלפנים ומאחור שדואגות לכך שהפגיעה של הנוסעים ושל הנהג בעת תאונה תהיה מזערית ככל הניתן. היונדאי i10 מצוידת גם במערכת בקרת יציבות חדשה eps, במערכת אשר מתריעה לנהגים שנוסעים מאחורי היונדאי i10 על בלימה פתאומית על ידי איתות מיוחד ובגלגלים רחבים אשר ישמרו על הרב יציב על הכביש.

יונדאי, i10
סקסית גם מאחור

מחיר

גם מבחינת מחיר היונדאי i10 היא המכונית האולטימטיבית. אנו בחברת יונדאי מאמינים כי צריכה להיות תמורה למחיר הרכב. לכן אנו מאבזרים את הרכב במיטב הטכנולוגיה והנוחות, גם בדרגת האבזור הנמוכה ביותר. ואנו דואגים לכך שהמחיר יהיה מינימלי ביותר עבור אלה מכם שמעוניינים לקנות את היונדאי i10 החדשה.

אנו מאמינים כי מגיע לך יותר ומגיע לך ליהנות מהרכב בו אתה נוהג. אנו יודעים כי הכנסנו ליונדאי i10 את מיטב הטכנולוגיה תוך כדי שמירה על מרכב רכב קטן יחסית ונוחות מרבית. היונדאי i10 היא הרכב המצוין לאלה מכם שנמצאים בעיר רוב הזמן ועסוקים במציאת חניות או אלה מכם הזוגות הצעירים שמעוניינים ברכב נוסף שאיתו תוכלו להתנייד. אנו חושבים כי היונדאי i10 היא אחת המכוניות המעניינות ביותר שייצרנו ולבטח אחת הטובות שייצרנו. לכן, אנו ממליצים לכם להגיע לנוקדות המכירה הרבות של יונדאי בפרוסות ברחבי הארץ, להתרשם מהיונדאי i10 ולערוך בה נסיעת מבחן. ואם דם אתם תתאהבו בה, נשמח לסדר לכם את המחיר המושלם עבורה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*