רוצים רכב חדש? קנו קיה ספורטז

רכב חדש, קיה

כל אחד מאיתנו מכיר את הנושא הזה של איתור רכב מתאים לצרכים שלנו

אומנם מטרתו של הרכב היא להביא אותנו ממקום למקום אבל בפועל מדובר על רכישה שהיא יותר רגשית מטכנית. כאשר אתם מעוניינים לרכוש רכב חדש ולא בטוחים מה לרכוש, אנחנו נסגור לכם את הפינה: תקנו קיה ספורטז.

שאלת מיליון הדולר: למה לקנות קיה ספורטז מכל הרכבים?

סיבה ראשונה: ביצועים וצריכת דלק

על אף שמנוע הרכב של קיה ספורטז הוא רק אחד נקודה שש, בפועל לא מרגישים את המנוע הקטן על הכביש. הרכב נוהג באופן נוח וחלק וזאת הודות לתיבת ההילוכים היעילה ובידוד הרעשים המוצלח. כמו כן, בגלל שמדובר על רכב עם מנוע יחסית קטן, הוא לא צורך המון דלק ומאוד חסכוני למשתמש.

סיבה שנייה: תמורה מעולה ביחס למחיר

בכל דבר שאנחנו קונים, יש את שאלת גובה התמורה ביחס למחיר. ככל שאנחנו מצליחים לקבל תמורה גדולה יותר ביחס למחיר, כך ייטב לנו. בגלל שקיה ספורטז הוא רכב פנאי יעיל, בטיחותי ועם מוניטין גבוה למדיי, מדובר על רכב שנותן תמורה מצוינת ביחס למחיר.

סיבה שלישית: תנאי מימון טובים

בגלל שקיה ספורטז היא המכונית המבוקשת ביותר בישראל (ולראייה, גם הנמכרת ביותר) יש לה תמיד את תנאי המימון הטובים ביותר. כל חברות הליסינג שמות אותה בראש העדיפויות שלהן למכירה משום שהיא מכונית שיש לה נראות מושכת ושמה הולך לפניה. כמו כל דבר בחיים: "טוב שם טוב משמן טוב". ככל שאנחנו דואגים לשמר את המוניטין שלנו, כך נהיה לנו פשוט יותר לשווק את המוצר שלנו ולמכור אותו.

תא נוסעים , קיה
מבט אל תא הנוסעים של הקיה ספורטז החדשה

וכך ניתן לראות שבגלל שקיה ספורטז מכילה את כל המאפיינים הנדרשים על מנת להיות פשוט מצוינת ומבוקשת, בפעם הבאה שאתה רוצים להחליף את הרכב שלכם ברכב חדש, תחסכו לכם התלבטויות וקנו את קיה ספורטז. זהו רכב שהוא גם בטיחותי, גם חסכוני בצריכת הדלק, גם נוח לנהג לאנשים הנוספים ובעיקר בעל נראות מצוינת. כפי שאומרים בהקשרים רבים אחרים: אם יש ספק, אין ספק. קיה ספורטז הוא הלהיט הבא.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*