מחפשים מכונית המשלבת גם נוחות וגם בטיחות? לניסאן קשקאי מחירון אטרקטיבי במיוחד

רכב, ניסאן, קשקאי

הכירו את הרכב האולטימטיבי עבורכם – רכב ניסאן קשקאי המחודש, אשר הגיח אלינו בשנת 2013, ומאז מציג פופלריות ואהדה רבים בקרב חובבי הרכבים

ניסאן קשקאי, אשר בדורה הקודם היתה כמכונית קרוסאובר אהובה על הישראלים, הפכה כיום ממשבצת של רכב משפחתי בלבד, לרכב המהווה כרכב פנאי המתאים לכולם. אמנם הרכב מזכיר במראהו מראה של רכב ג'יפ, אך אין מדובר ברכב שטח. למעשה, מהווה ניסאן קשקאי ברכב ביניים – בין רכב שטח לבין רכב לנסיעות בינעירוניות בכבשי עפר סלולים, בשיים, ושבילים.

הרכב, בעל המנוע של 1.2 טורבו המותאם בדיוק עבורו, בעל שישה הילוכים (תיבת הילוכים אוטומטית) ובעל 115 כוחות סוס. ניסאן קשאקי הינו רכב המאיץ במהרה בלחיצה קטנה על דוושת הגז, ומפגין בכל את הפינוק וחווית הנהיגה המהנים ביותר. בנוסף לכך, ניסאן קשקאי אינו מרבה להרעיש במהלך הנסיעה, בגלל המנוע הקטן שלה העושה את עבודתו נאמנה.

בכל הנוגע למראה רכב ניסאן קשקאי, מדובר במכונית רחבה ומרווחת במיוחד, ארוכה יותר ונמוכה יותר מהדור הקודם של הרכב

ניסאן קשקאי בדור המחודש שלו מגיע עם עיצוב חדשני, עתידני ומודרני במיוחד, המתאים לעידן בו אנו נמצאים כיום. הוא חד, בעל קווים ישרים ואחידים, ובעל אווירודינאמיות רבה. בגדול – מדובר ברכב מרשים במיוחד למראית עין.

כמו כן, כמו כל מכונית חדישה היוצאת לשוק כיום, גם בניסאן קשקאי תוכלו למצוא בפנים הרכב מערכות טכנולוגיה מתקדמות ומשוכללות במיוחד. ביניהן מסך צג בעל שבעה אינצ', בקרת שיוט, מיזוג לכל חלל הרכב, בלוטוס מובנה, שליטה מאזור ההגה על מערכת הסטראיו של הרכב וכן אורות לד התורמות למראה המושך והמרהיב. כמובן שלא נשכח את כניסות ה-USB וה-AUX שכיום אף רכב אינו שלם בלעדיהן.

עניין נוסף וחשוב במיוחד אשר רכב ניסאן קשקאי שם עליו דגש רב, הינו נושא הבטיחות

ברכב זה חשוב לציין כי רמת הבטיחות גבוהה במיוחד, הכוללת מערכות בטיחות מהמתקדמות בעולם, ומערכת סטייה מהנתיב בכביש, אשר יכולה למנוע תאונות רבות וקשות. המכונית בעלת שש כריות אוויר, ובעלת חמישה כוכבים מרביים במבחני ריסוק. כך שאתם יכולה להיות רגועים כאשר אתם נוהגים על הרכב הזה.

תא נוסעים, פנים הרכב , ניסאן
צילום פנים הרכב, סוג של שלמות

למרות כל, מדובר במכונית מפנקת במיוחד, אשר יכולה לשדרג לכם את חווית הנסיעה ולהעניק תחושת מירבית של נוחות בעת הנסיעות השונות שלכם. המכונית משווקת בישראל כמה שנים, וכן קיים לניסאן קשקאי מחירון מפורט ואטרקטיבי במספר דגמים שונים של הרכב.

  • ניסאן קשקאי מחירון של החל מ-129,990 שקלים, לדגם QASHQAI VISIA. אבזורו העיקרי של דגם זה כולל דיבורית Bluetooth נשלטת מההגה, בקרת אקלים מפוצלת, חישוקי אלומיניום "17, חיישני תאורה וגשם, חיישני חגורות בטיחות מלפנים ומאחור ובלם חניה חשמל.
  • ניסאן קשקאי מחירון של החל מ-151,990 שקלים לדגם QASHQAI ACENTA GR. דגם זה בעל אבזור עיקרי של מסילות גגון, שמשות אחוריות כהות, חישוקי אלומיניום "18, גג זכוכית קבוע עם סוכך שמש חשמלי, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים ומערכות בטיחות מתקדמות.
  • ניסאן קשקאי מחירון של החל מ-154,990 שקלים לדגם QASHQAI VISIA PLUS, אשר אבזורו העיקר הינו מערכת START & STOP, חישוקי אלומיניום "17, חיישני תאורה וגשם, דיבורית Bluetooth נשלטת מההגה, חיישני חגורות בטיחות מלפנים ומאחור וכן בלם חניה חשמלי.

לסיכום

ניסאן קשקאי מחירון של החל מ- 157,990 שקלים לדגם QASHQAI ACENTA PR, המגיע עם אבזור עיקרי של כניסה ויציאה ללא מפתח + כפתור להנעה, מושב נהג מתכוונן חשמלית, ריפוד מושבים מעור + חימום מושבים קדמיים, חישוקי אלומיניום "19, פנסי חזית לד ומערכות בטיחות מתקדמות.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*