יונדאי i10 – המכונית הבאה שלכם

רכב חדש , רכב , יונדאי

שוק המכונית הקומפקטיות צובר תאוצה רבה בשנים האחרונות. אם בעבר רבים מאתנו היו מעדיפים לקנות מכונית גדולה, בה ניתן להכניס את כל בני המשפחה העתידיים ואיתה ניתן לנסוע בנוחות ובטיחות

כיום הדבר השתנה לחלוטין, אנשים רבים מעדיפים להצטייד במכוניות קומפקטיות ונוחות, אשר מהוות בשבילם את השילוב המושלם בין מכונית אורבנית למכונית משפחתית. המובילה ביותר בתחום זה היא היונדאי i10.

יונדאי i10 היא אחת מהמכונית המובילות ביותר בשוק בישראל.

היונדאי i10 נמצאת בראש רשימת המכוניות הקומפקטיות לא בכדי. ליונדאי i10 ישנם כל כך הרבה יתרונות על המכוניות הדומות לה בקטגוריה זו, שלאחר החשיפה ליונדאי i10 לא תצרכו להתלבט יותר ופשוט תבחרו במכונית זו.

היונדאי i10  אמנם קטנה מבחוץ וקומפקטית לנסיעה בעיר, אך אל לכם לטעות

ברגע שתיכנסו לחלל המכונית תבינו כי היונדאי i10 אינה כמו כל מכונית קומפקטית. ליונדאי i10 חלל גדול מאוד, בו ניתן להתרווח בנוחות מקסימלית עד ל-5 אנשים ברכב. ביונדאי מבינים כי אין פשרות בכל הנוגע לנוחות של הנוסעים ברכב ולכן השקיעו מאמץ רב על מנת לגרום לרכב זה להיות גדול ככל האפשר במידותיו הקטנות. את זה עשו ביונדאי על ידי צוות מהדסים רחב, אשר קילף וחתך מכל פינה ברכב שמפריעה לנוחות ולחלל הפנימי של הרכב. מה גם, שהמתכננים חשבו כי הגבהתו של הרכב תספק לנוסעים חוויה נסיעה נוחה ונעימה, שתרגיש כמו בנסיעה ברכב גדול ממדים. כל אלה הצליחו ואכן הנוחות והפינוק שבתוך היונדאי i10 מעוררת הערצה.

צד רכב , יונדאי, רכב חדש , קנית רכב
מושלמת גם מהצד

אם אתם חוששים ממכוניות המיני בנוגע לבטיחות הנסיעה בהן, אנו יכולים להרגיע אתכם.

היונדאי i10 היא אחת המכוניות הבטוחות ביותר לנסיעה כיום בשוק. היונדאי i10 מצוידת ב-6 כריות אוויר, אשר מאובזרות באוטו כסטנדרט ודואגות לכך שהנהג והרוכבים ייהנו מבטיחות מקסימלית. בנוסף, היונדאי i10 מצוידת בצמיגים רחבים, מערכת בקרת יציבות חדשנים ומערכת אשר מאותת לנהג מאחורינו בעת עצירה פתאומית. כל אלה עושים את שלהם, ואנו יכולים להבטיח לכם כי הנסיעה ביונדאי i10 לא רק מרגישה כבטוחה ונעימה אלא אכן תהיה אחת הנסיעות הבטוחות ביותר שלכם כל הכביש.

כל אלה ועוד נמצאים ביונדאי i10 בתור סטנדרט, ורם חששתם בנושא המחיר של הרכב, גם פה אתם יכולים להישאר רגועים. היונדאי i10 היא מכונית קומפקטית שעלותה היא נמוכה יחסית לשאר המכוניות על הכביש. את היונדאי i10 ניתן לקנות במחיר בסיס של כ 60,000 שקלים בגרסה הידנית. ואם אתם בעניין של להשקיע בעצמכם עד הסוף, אז אתם מוזמנים ליהנות מרכב ה-supreme  שמצויד במיטב האבזור שיש לחברה להציע, ומחירו עומד על כ – 80,0000 שקלים.

אז אם אתם נהגים עירוניים שנמאס לכם מחיפוש חניות קדחתני, ואתם מעוניינים במכונית מהירה וזריזה שנראית מדהים ומהווה את אחת המכוניות הבטיחותיות ביותר. הבחירה שלכם צריכה להיות ללא ספק היונדאי i10.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*