ניסאן קשקאי – כשעיצוב ובטיחות נפגשים

ניסאן , ניסן , ניסן קשקאי

אין ספק כי רכישת רכב חדש הינה רכישה מחושבת ושקולה, אשר יש לחשוב, להתייעץ, לתכנן ובעיקר לאסוף כמה שיותר מידע על אותו רכב.

בים הם אנשים שממהרים לרכוש רכב רק בגלל תכונה אחת שלו, ולאחר מכן מגלים שבחרו את הרכב הלא נכון עבורם. אחד הרכבים שנחתו אצלנו בישראל לאחרונה, ועוררו עניין ותגובות רבות, הינו רכב ניסאן קשקאי, אשר הגיע בגרסה המחודשת שלו.

ניסן קשקאי, אחת המכוניות הפופולריות בארץ ובעולם, נחתה לפני מספר שנים בדגם המחודש שלה, שהגיח אלינו בשנת 2013. אם בדגם הראשונה, שיצא בשנת 2006, היה ניתן לחשוב שמדובר רכב משפחתי ותו לא, הרי שהדור השני של ניסאן קשקאי, בעל תדמית של רכב פנאי, קומפקטי יותר, ופונה לא רק למשפחות. העיצוב המרהיב והחדשני, והמידות שהלכו והתפתחו בכל ממד ברכב, גרמו לניסאן קשקאי להוות כרכב נחשק במיוחד.

מראה

ניסאן קשקאי, למעשה נראה כמו מעין ג'יפ קטן (אך לא מידי), בעל יתרון של חיסכון ויעילות. עם זאת, מדובר ברכב מרווח, בעל נפח תא מטען רחב יחסית. מקומות הישיבה ברכב זה נחשבים כמוגבהים, מה שמאפשר שדה ראייה רחב ונוח במיוחד, יחד עם שליטה מריבית ברכב עצמו ובסביבתו. בגדול, מדובר ברכב בעל עיצוב מודרני ומתקדם, אשר שם בכיס הקטן את הדורות הקודמים לו באותה קטגוריה. רכב הניסאן קשקאי משרה אווירה עכשווית, נחשקת, ובעיקר מפנקת.

תא נוסעים , תא נהג , פנים הרכב
תא הנוסעים המפנק של הניסאן קשקאי

אבזור

בכל הנוגע לאבזור רכב ניסאן קשקאי, מדובר על טכנולוגיה משוכללת ומתקדמת במיוחד. תחילה, תוכלו לראות כי קיים חלון שמש ענקי בגג האוטו, מעין "סאן רוף" קטן המשרה אווירה של חופש והנאה. לאחר מכן תבחינו במערכת המולטימדיה המתקדמת השולטת על כל רכב, ובמראות החשמליות אשר כמו כל רכב מתקדם ועדכני, מתקפלות בעת הצורך ומונעות קבלת חבטות מרכבים שונים החונים ליד. במידה ואתם חוששים מהבטיחות, דעו כי ברכב ניסאן קשקאי מותקנת מערכת למניעת התנגשות חזיתית, וכן התרעה על סטייה כלשהי מהנתיב. כל זאת יגרום לכם להרגיש סופר בטוחים ברכב, ומוגנים ברמה האופטימלית ביותר מפני פגיעות או תאונות.

ביצועים

ניסן קשקאי בדור השני שלו, משווק בעל מנוע בנזין או דיזל, בשונה למנוע הבנזין האטמוספרי של הדור הקודם לו. מנוע הטורבו בנזין החזק מגיע עם נפח של 1.6 ליטר, בעל תיבת הילוכים רציפה. הרכב בעל 115 כוחות סוס אך אינו מתאים לתנאי דרך ושטח קשים ומורכבים.

מחיר

מחירי הניסאן קשקאי מתחילים מאזור ה-155,000 שקלים לגרסה המחודשת, אשר תמורתם תוכלו לקבל בטיחות אינסופית מתקדמת במיוחד, אבזור נוח ונעים למראה, ואיכות גימור מצוינת ומשוכללת.

לסיום, במידה ואתם גרים באזורים עירוניים שאינם צפופים במיוחד, רכב ניסאן קשקאי יהיה מתאים בדיוק בשבילכם. מדובר ברכב חדשני אשר הנהיגה בו מצטיירת כחוויה יוצאת דופן.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*