קיה פיקנטו – הבחירה הנכונה

רכב חדש, קיה, קיה פיקנטו

בשנים האחרונות חלו תמורות רבות בשוק הרכבים. התמורה הגדולה ביותר בשוק זה הייתה המעבר של המוני נהגים, צעירים ומבוגרים, לקטגוריית רכבי המיני.

רכבי המיני הינם למעשה רכבים קטנים, אשר להם חמישה מושבים, ומהווים פתרון מצוין לרכב שני עבור משפחה ולרכב נוח וקטן עבור צעירים רבים בעיר. בקטגוריה זו, של רכבי הפנאי, מתבלט מעל כולם הקיה פיקטנו. קיה פיקנטו הוא אחד מרכבי המיני המעניינים ביותר שיצאו בשנים האחרונות. רכב זה מצויד במיטב הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, בטיחותי מאוד ובעל עיצוב מיוחד ושונה מאחרים בקטגוריה זו. לא פלא שקיה פיקנטו הוא אחד מרכבי המיני הנמכרים ביותר בארץ ובעולם.

תחילה חשוב לדבר על נושא הבטיחות

תאונות דרכים הן לצערנו חלק משדרת יומנו בארץ, ומדי פעם לפעם שומעים על תאונה שקרתה באחד מהכבישים בארץ. המעוניינים במכונית מיני בדרך כלל חוששים מאוד מהפן הבטיחותי שמכונית זו מציעה. למכוניות המיני ישנה פופולאריות נמוכה בתחום הבטיחות והן לרוב נחשבות כמכוניות מסוכנות לנסיעה בין עירונית. לא כך היא הקיה פיקנטו. מהנדסי הקיה פיקנטו עבדו לא מעט על מנת ליצור מכונית מיני בעלת בטיחות נסיעה מהגבוהות בשוק הרכבים. לשם כך, המהנדסים של הקיה פיקנטו תחילה אבזרו את המכונית עם 7 כריות אוויר. 7 כריות אוויר מהוות עבור הנהג והנוסעים במכונית בטיחות מקסימלית בעת תאונה ודואגות לכך כי הפגיעה ביושבים ברכב תהיה המינימלית ביותר. בנוסף, בקיה פיקנטו ישנה מערכת חדשה ליציבות הרכב – מערכת ה-vsm. מערכת זו דואגת לכך שהרכב יישאר יציב בעת סיבוב חד או בעת עצירת הבלמים. מערכת נוספת שמשולבת בקיה פיקנטו הינה מערכת חדשה לזינוק בעלייה. כולנו מכירים את המצב בו הרכב מידרדר טיפה לאחור כאשר אנו מנסים לזנק בעלייה בכביש בעל שיפוע חד. מערכת זו, שנקראת hac, מסייעת בנושא זה ומונעת הידרדרות של האוטו בכל תוואי שטח.

תא נוסעים , תא נהג
מושלמת גם מבפנים

חווית הנהיגה

נוסף לפן הבטיחותי הקיה פיקנטו יוצרת חווית נהיגה יוצאת מן הכלל. תחילה עיצוב הפנים בה הוא מרהיב. פנים האוטו מרגיש רחב ומרווח ונותן הרגשה כי אנו נוהגים במכונית סדאן ולא במכונית מיני. לצורך נוחות מרבית, בגלגל הרכב מותקנים לחצנים רבים אשר שולטים על עוצמת המוזיקה ברכב, מאפשרים לענות לשיחות היישר מגלגל הרכב או לחצנים למערכות כמו בקרת שיוט. מה גם שאם בעל הרכב מעוניין להעביר דברים רבים ברכב, ניתן לקפל את המושבים האחוריים בצורה כזו אשר מעניקה מרווח רחב בכל פנים הרכב. במרווח זה ניתן לאחסן ולהעביר דברים רבים וגדולים, דברים שלא תאמינו שנכנסים לרכב זה.

לסיכום

חשוב לציין, צריכת הדלק של הרכב היא חסכונית ביותר, ובתור נהג שנוהג בעיקר בתוואי שטח עירוני הקיה פיקנטו היא המכונית המושלמת עבורו.

לכן, אם אתה מתגורר בעיר ומעוניין להתחדש במכונית בעל תג מחיר טוב, מעוצבת, ובטיחותית ביותר אל תתפשר על מכוניות אחרות ותבחר את מכונית המיני המובילה בישראל – הקיה פיקטנו.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*