חושבים על קניית רכב חדש? הכתבה הבאה בדיוק בשבילכם

רכב, קיה, kia, ספורטז

קיה ספורטאז – המכונית בשבילך

עולם המכוניות הוא עולם משתנה ודינמי, מדי כמה שנים יצרניות הרכב הגדולות מייצרות את גרסה חדשה לרכב המוכר שלהם או יוצרות דגם חדש לגמרי. שוק הרכב אמנם דינמי מאוד, אך חברת קיה שומרת לאורך שנים על אמינות, ייחודיות ויוקרה במכוניותיה הרבות. חברת קיה שמה לה למטה ליצור את המכוניות הטובות, הנעימות והבטחות ביותר בשוק – ולשם היא הולכת בכל הכוח. קיה ספורטאז היא הדוגמא המצוינת להצלחתה של החברה. קיה ספורטאז תוך זמן קצר למכונית הנמכרת ביותר בישראל, ולא בכדי, קיה ספורטאז היא המכונית המתאימה ביותר עבורך.

קיה ספורטאז הינה מכונית בעלת מאפיינים כה רבים וייחודיים, וקצרה היריעה מלהקיף את כולם. ננסה לעמוד על מספר מאפיינים דומיננטיים במכונית – בין אלה הגורמים לה להיות המכונית הנמכרת ביותר בישראל.

מראה הוא חלק בלתי נפרד מההחלטה לבחירת רכב חדש

דש בורד, הגה , לוח מחוונים, תא נוסעים
תא נוסעים קיה ספורטאז'

תחילה לא ניתן להתעלם מהמראה החיצוני המרהיב של המכונית. הקיה ספורטאז מאופיינת הקווים נקיים וייחודיים, הן בחלק החיצוני והן בחלק הפנימי של המכונית. המראה יוצא הדופן של המכונית מקנה לה תחושת יוקרתיות ואיכות. הקיה ספוראז הינה מכונית בעלת מראה ג׳יפוני, מורמת מהכביש ויוצרת תחושת התפעלות במבט הראשוני. בנוסף לכך, לקיה ספורטאז גג פנורמי כל אורך המכונית, גג זה, שכמובן ניתן לסגירה, מאפשר לנוסעים במכונית ליהנות מחווית נסיעה שונה ויחודית. חוויה הנסיעה מתחת לשמיים היא חד פעמית ומיוחדת. גם בחלק הפנימי החברה לא התפשרה. הקיה ספורטאז מאובזרת מאוד ואלגנטית. ניתן לבחור את סוג הריפוד של הרכב, ואנו ממליצים כמובן על ריפודי העור המיוחדים של המכונית. המכוניות משדרת יוקרה בכניסתנו אליה, נרא כי חשבו על כל פרט בעת עיצוב הפנים של המכונית ולנו הנוסעים נותר רק ליהנות מכך.

אבזור לחווית נסיעה מושלמת

מעבר למראה החיצוני של המכונית, הקיה ספורטאז מאובזרת מאוד ומובילה בתחום הטכנולוגיה. הקיה ספורטאז מאובזרת במערכות רבות אשר יעודן הוא לספק לנו את הנסיעה האולטימטיבית. מערכות כמו מערכת קבלת פנים חכה, אשר מטרתה היא שאין על הנהג לפתוח את נעילת האוטו באמצעים מכניים כלל. מערכת זאת למעשה פותחת את נעילת הרכב בעת קירבה וכך מאפשרת את הנוחות המקסימלית עבורכם. מערכת נוספת שראוי לציין היא מערכת השיפורים האווירודינמיים שהוספה למכונית, בקיה ספורטאז קימורים, חרירים וצורות פח שונות ומשונות. כל אלה מטרתם היא לאפשר לנהגים את הבטיחות המקסילית בעת הנסיעה ואת התאמת הרכב לכל תוואי שטח ונסיעה בו הוא ייסע.

 

בטיחות מעל לכל

בנוסף לכל החידושים והטכנולוגיות שמצויים בקיה ספורטאז, חשוב לציין כי ברמת הבטיחות של המכונית לא ירד דבר, אלא להיפך, הקיה ספורטאז החדשה היא מכונית בטיחותית הרבה יותר מקודמותיה. הקיה ספורטז עומדת במבחני הבטיחות הגבוהים ביותר והיא אחת המכונית המובילות בשוק מבחינת בטיחותית.

אז אם בא לך לפנק את עצמך ברכב חדש, רכב מיוחד ושונה, בעל הטכנולוגיה הגבוהה ביותר הבחירה המושלמת עבורך תהיה כמו הבחירה המושלמת עבור רוב הישראלים – הקיה ספורטאז.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*