ניסן קשקאי מחירון משתלם ביותר לרכב על רמה גבוהה

ניסן קשקאי מחירון
ניסן קשקאי מחירון

תחום הרכבים גודל מפעם לפעם, ואנשים מחשפים לרכוש את הרכבים מהדגמים החדישים ביותר והאיכותיים ביותר, אלו אשר יעניקו להם חווית נסיעה אמיתית.

אנו בטוחים ששמעתם על הרכב הנמכר ביותר באירופה, השאלה היא כמה שמעתם ומה אתם באמת יודעים על ניסן קשקאי מחירון?במאמר זה נספר לכם על מכונית הקרוסאובר החדשנית הטכנולוגית והמרהיבה ביותר שהושקה בחברת ניסן. הבטחה שלנו,אחרי שתקראו את זה לא תישארו אדישים!ותרצו להיות מבין רוכשי הניסאן קשקאי.

שנת השקת הניסאן

ניסן השיקה לראשונה את הקשקאי בשנת 2006. כולם יסכימו שעם השקת המכונית הומצא סוג חדש לחלוטין של רכב אשר ללא ספק מקנה לניסן קשקאי מחירון את תואר מכונית הקרוסאובר העירונית האולטימטיבית. העיצוב הינו חדשני,הטכנולוגיה מתקדמת,התנהגות הרכב על הכביש הינה בטוחה ומעניקה לנהג שליטה מלאה.
ניסן קשקאי מחירון נקבע בהתאם לרמתו של הרכב, יבוא הנסין לישראל נעשה בשנת 2007 ואין ספק שנעשות מכירות רבות של רכב זה, מעל  2000 יחידות בשנה. לאור הביקוש, הרכב נמכר בצורה מסחררת עוד לפני שהיבואן נזקק לפרסם ולשווק את הרכב בצורה מסיבית. חשוב לציין שרוב הלקוחות אשר רוכשים את רכב זה הם לקוחות שכבר היה להם רכב של חברה זו אך של שנה פחות מתקדמת, נתון הממחיש את שביעות הרצון של הלקוחות מהרכב. ניסאן קשאי מחירון הוא מחיר אשר נקבע בהתאם לשכלולים ולאיכות הרבה שרכב זה מעניק. כמובן שככל שמדובר בדגם מתקדם יותר של שנה מתקדמת יותר וביצועים טובים יותר, כך גם המחירון שלו הוא מחיר גבוה יותר בהתאם לכך.

קצת נתונים על רכב זה


תא נוסעים מרווח מלפנים ומאחור,מאחור נפח הטענה הינו של 401 ליטר ובנוסף לכך ניתן להגדילו לכ-1600 ליטר,זאת על ידי קיפול המושבים האחוריים.ריפודים איכותיים,מסך מגע 7 אינץ',בקרת אקלים מפוצלת,מצלמות חניה ותצפית 360 מעלות,חנייה אוטומטית,מפתח חכם ושאר מכני אלקטרוניקה מרהיבים.
היצרן מצהיר על תצרוכת דלק משולבת של 17.8 קילומטרים לליטר,גרסת הטורבו דיזל 1.6 ליטר חזקה וחסכונית יותר,עם 130 כוח סוס ו20% חסכונית יותר בדלק)
נוחות הנסיעה מצוינת הודות לבולמי זעזועים כפולי בוכנות וכיול מוצלח של ארבעת המתלים.
המנוע של הדור החדש של הדגם הינו מנו טורבו בנפח של כ1.2 ליטר,115 כוס סוס המספק כושר האצה מ0 ל 100 קמ"ש בכ-12.9 שניות בלבד. המנוע השני הינו טורבו דיזל 1.6 ליטר המספק 130 כוח סוס. כמו כן, תיבת ההילוכים מתקדמת ומאפשרת העברה למצב ספורט ולתפעול ידני בהתאם לדרישות השטח והעדפת הנהג.

אמנם לא סיפרנו הרבה, אך קשה לפספס שלא סתם לניסן קשקאי מחירון משתלם ונחשב הינו הרכב המוביל, היעיל החסכוני והנמכר של חברת ניסן.
אז.. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אנחנו לא הצלחנו להישאר אדישים.
יצאנו לנסיעת מבחן!

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*