יונדאי טוסון מחירון רכב – לביצועים מדהימים וחיסכון פר אקסלנס בהוצאות הדלק

יונדאי טוסון מחירון
יונדאי טוסון מחירון

יונדאי טוסון הוא אחד ממותגי הרכב החמים והאטרקטיביים של השנה.

הרכב בעל ביצועי מנוע אטרקטיביים, והוא גם חוסך בדלק הלכה למעשה. ליונדאי טוסון מחירון סטנדרטי,הוא אחד מהרכבים המעניינים של עולם הרכב המודרני. אנשים רבים רוכשים את מכונית היונדאי טוסון במיוחד בשל העובדה שמדובר ברכב איכותי וטוב שהמחירון שלו נמוך יחסית בהשוואה לאיכות.

רכב פנאי גבוה דמוי רכב שטח זה רכב זה

זה לא ג'יפ ולא האמר, אלא רכב 5 מושבים רגיל לחלוטין, אבל מראהו מזכיר אותם מאד בשל גובהו המיתמר. בנוסף, הרכב מצויד בחלונות עליונים בגג אותם ניתן לפתוח וליהנות מהאוויר הפתוח. יושבי המושבים האחוריים ייהנו ממזגן ליד המושב. כך שניתן בעצם לומר שרכב זה איכותי בכל המדדים.

הכירו את דגמי הרכבים של סדרת יונדאי טוסון

במשפחת טוסון 3 דגמים שונים. הראשון, gamma 1.6 GDI, בעל נפח מנוע 1,591 סמ"ק, השני Nu 2.0 MPI 4×2 בעל נפח מנוע 1,999 סמ"ק, והשלישי Nu 2.0 MPI 4×4 בעל נפח מנוע 1,999 סמ"ק אף הוא. באופן עקרוני, ההבדל בין צריכת הדלק של gamma לבין צריכת הדלק של Nu 2.0 MPI בשני הדגמים הוא 7.4 ליטר לכל 100 ק"מ בראשון, ו- 7.9 ליטר לכל 100 ק"מ בשני בנסיעה משולבת בה יש גם השתלבות בעיר וגם השתלבות בכביש פתוח. ברם, כשיורדים לרזולוציות גדולות יותר, ניכר כי ההבדלים יותר בולטים. בנסיעות בעיר, רכב יונדאי טוסון מחירון מסוג gamma יצרוך 9.8 ליטר לכל 100 ק"מ, Nu 2.0 MPI 4×2 יצרוך 10.9 ליטר לכל 100 ק"מ ומקבילו ה- 4×4 יצרוך 11.2 ליטר לכל 100 ק"מ. בנסיעה בינעירונית יהיו המדדים 6 ליטר, 6.1 ליטר ו- 6.7 ליטר לכל 100 ק"מ בהתאמה.

בלמי יונדאי טוסון

בנושא זה הנתונים אחידים לכל רכבי הסדרה: מערכת כפולה מוגברת EBD+ABS, הבלם הקידמי הנו מסוג "דיסק מאורר", והבלם האחורי מסוג "דיסק".

מערכת מולטימדיה חדשנית מבוססת אנדרואיד

רכבי סדרת יונדאי טוסון מבוססים על Connected Car, ליונדאי טוסון מחירון נוח ביותר בנוסף לכל האיכות הרבה, מערכת חדשנית המבוססת על אנדרואיד. ברכב שרמת הגימור שלו היא Prime, אין מערכת שכזו. המערכת מתממשקת בקלות עם הטלפון הנייד החכם שלכם, ואף מפעילה חלק מהאפליקציות שלה. המערכת משתמשת במחשב הרכב לצורכי ניווט כולל הצגת המפה בזמן אמת, וכן להשמעת מוזיקה בקלות, ועם איכות סאונד מרשימה. במערכת מולטימדיה זו מותקנת נקודה חמה, מה שאומר שניתן לגלוש מפלאפונים ללא חבילת גלישה מהספק כל עוד אתם נמצאים ברכב.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*