קיה ספורטאז'- מכונית השנה

קיה ספורטאז'
קיה ספורטאז'

התואר התחרותי המתקיים על מכונית השנה אינו יפסיק לעולם, בכל פרק זמן מייצרים דגמים חדשים של רכבים איכותיים יותר ובעלי ביצועים מרשימים יותר וכך מתקיימת תחרות בין גם לדגם תחת השאלה מהו הדגם המומלץ ביותר שמציע חווית נסיעה אמיתית, מהנה, ובטיחותית.

לאור כך ניתן לומר שמכונית קיה ספורטאז' שומרת גם השנה על תואר מכונית השנה על פי מגזיני רכב רבים, עם חבילה כוללת בסטנדרט גבוהה ובמחיר מעולה ביחס תמורה-מחיר.

גם השנה קיה ספורטאז' משווקת במספר דגמים:

  • ספורטאז' 1.6 ל' Urban
  • ספורטאז' 2.0 ל' Urban/Lx/Ex
  • ספורטאז' T1.6ל' Premium Gt

השידרוגים שמשתכללים מעת לעת בדגמי הקיה

התחרות בשוק מכוניות הפנאי דחפה את קיה לשדרג את הספורטאז' בכל פרמטר קיים על מנת להתברג בפסגה גם השנה. השידרוג הנעשה בקיה ספורטאז' הוא שידרוג שלא ניתן לפסוח עליו מבלי לשים לב לכל השינויים הרבים המתבצעים ומשתדרגים מעת לעת. בין המכלולים בתחום הבטיחות בקיה ספורטאז' החדשה אנו נמצא בין היתר:

  • 6 כריות אוויר
  • בקרת סטייה מנתיב
  • ניטור מרחק מלפנים
  • זיהוי הולכי רגל
  • חיישני לחץ אוויר בצמיגים
  • בלימה אוטומטית בחירום

העיצוב המרשים של קיה ספורטאז'- עיצוב שלא ניתן לעמוד בפניו

קשה להתעלם מהעובדה שקיה ספורטאז' החדשה שמה דגש על כל פרט ופרט על מנת לדאוג לבטיחות שלכם, אך בעולם שכולו תחרות, בטיחות בלבד לא מספיקה. האבזור של הספורטאז' לא מבייש רכבי יוקרה ומתהדר בין היתר במערכת קבלת פנים,מערכת בקרת אקלים מפוצלת, חלון גג פנוראמי בחלק מהדגמים, מערכת בחירת מצבי נהיגה המייעלת את זיהום האוויר ומצב הנהיגה הרצוי, שלדת פלדה חדשנית שתדאג להפחית את משקל הרכב ולשמור על חוזק מקסימאלי עם מתן דגש בחיסכון בדלק בגלל חיסכון במשקל. עיצוב אווירודינמי חדשני ומנוע מתקדם. תא הנוסעים שודרג והותאם לתנוחת הישיבה על מנת לתת תחושה אלגנטית וקרבית במקביל.

מה שבטוח יהיה קשה שלא להרגיש בנוכחות קיה ספורטאז'.

דבר נוסף המבטיח את מקומה של קיה גם השנה בחזית רכבי הפנאי בישראל, הינו מחירה החסכוני המעלה את השאלה האם לקנות רכב משפחתי או לעלות מדרגה הישר לרכב הפנאי הנמכר בישראל? פינוק באווירה של ג'יפ, נוחות של רכב מנהלים ומחיר של רכב משפחתי. אנחנו כבר החלטנו החל מ-139,000 ₪ גם אנחנו קופצים למושב הנהג של הקיה ספורטאז' ויוצאים עם חבילה מצוינת שמשלבת כל מה שנחוץ ברכב פנאי כיום! בשל עובדה זו אנשים רבים מעדיפים לרכוש את דגמי הקיה ולדעת שהם ביצעו רכישה איכותית ומבטיחה.

זה לא נעצר כאן, קיה כהרגלה ממשיכה להעלות את הרמה של מכוניות הפנאי בארץ ובעולם וממשיכה להוביל מהפכה של רכבי פנאי שווים במחירים נוחים.
נשמע מושלם מדי ? רכב איכותי זה רק עם קיה ספורטאז' !

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*