דגשים לבחירת רכב חדש ומבצעי רכב שונים

מבצעי רכב
מבצעי רכב

כשהרכב הישן מתחיל לבקר לעתים תכופות במוסך, זה סימן שצריך להחליף אותו.

היום אתם יכולים בקלות למצוא רכב חדש חלופי, יד שנייה מפרטי, רכב מהשכרה או מהיבואן. הבחירה יכולה להיות קשה, אבל חשוב

להיות יסודיים בבדיקת האופציות השונות לפני שקונים את הרכב החדש, ישנם מבצעי רכב משתלמים מאד המאפשרים רכישת רכבים עפ”י התקציב המתאים. יהיו כאלה אשר ירצו לרכוש רכבי יוקרה יש לקחת בחשבון שמחיר עלותם הוא מחיר עלות גבוה, ויהיו כאלה אשר ירכשו רכבים אשר נמצאים תחת קטגוריית מבצעי רכב. כל לקוח מוציא את הסכום שהינו מעוניין לעיתים לוקחים גם הלוואות לרכב על מנת לרכוש את הרכב אשר רוצים, ולעיתים מעדיפים לא להכנס לתוך כל מה שקשור בהלוואות ולקיחתם.

איך מתחילים בבחירת רכב

הדבר הראשון והמכריע מכל הוא כמובן התקציב שלכם והוא ישפיע על הרכב חדש שתוכלו לקנות. אך לא מדובר בהכרח בסכום שיש לכם בזה הרגע, זמין ונזיל שאתם יכולים להשקיע עבור הרכישה. אם תרצו, תוכלו לקנות רכב חדש מהיבואן בעזרת הלוואה מהבנק או מימון מהיבואן, בריבית אטרקטיבית במיוחד. בדרך הזו, אתם יכולים להשיג רכב שמציע את הסטנדרטים הגבוהים ביותר וליהנות מנסיעה בטוחה ושקטה לתקופה ארוכה. אפילו לא תצטרכו לקחת את הרכב לטסט בשנה הראשונה שלו על הכביש. כמו כן, תוכלו למצוא רכבים חדשים ומבצעי רכב מהיבואן בשווי של לא יותר מ 80 אלף שקל (אלו הם בדרך כלל רכבים בקטגורית המיני, כמו קיה פיקנטו או סוזוקי אלטו).

רכב חדש ועוד

אף על פי שהם עברו דרך ארוכה על כבישי ישראל, הם שמורים ומתוחזקים היטב באופן קבוע על ידי חברות ההשכרה, כך שאתם מקבלים מבצעי רכב במחיר נמוך שיכול להיות לכם שימושי למשך שנים. גם חברות ההשכרה מציעות מימון הניתן מאחד הבנקים שהן עובדות איתם. הריבית היא בדרך כלל פריים פלוס 3, והיא נחשבת לנמוכה מאוד.

קניית רכב חדש מלקוח פרטי

רכב חדש מפרטי הוא כבר סיפור אחר לגמרי. בעוד שהיבואנים יכולים לתת לכם רכב שמעולם לא עלה על הכביש, וחברות ההשכרה מחויבות לשקיפות מלאה והצגת כל הפרטים אודות תאונות, תיקונים וטיפולים, רכישה מפרטי יכולה להיות סיכון. לא כל בעל רכב שרוצה למכור אותו כנה לגבי התיקונים שהרכב עבר והאופן שבו הוא תחזק אותו. גם בדיקה לפני קנייה במוסך אמין לא יכולה לחזות תקלות שעלולות להתרחש תוך תקופה קצרה במיוחד מיום הרכישה של הרכב. וכמובן שברכישה מפרטי התשלום עבור הרכב הוא אחד ויחיד; אין אפשרות לפרוס את התשלום. אפשר לקחת הלוואה מהבנק, אך במקרה הזה ההלוואה היא הלוואה לכל מטרה ועל כן לא תהיה בתנאים אטרקטיביים.

אם כן, רכישת רכב חדש מהיבואן או רכב מחברת השכרה היא העדיפה במיוחד כשישנם מבצעי רכב משתלמים. אך כמובן שאתם צריכים להחליט מה הרכב שמתאים לכם, לפי סגנון החיים שלכם, הנסיעות שאתם מרבים לעשות, העדפות אישיות כמו גיר אוטומט או ידני.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*