ניסאן קשקאי – רכב עוצמתי היישר ממוסך היבואן!

Nissan
Nissan

בואו להכיר רכב שהוא חוויה, רכב מסחרי גבוה ומרווח מאד: ניסאן קשקאי החדשה!

הרכב מוצע בצבעים כמו כחול כהה, אדום, שחור, מטאלי ולבן. לרכב שלל איכויות אשר יפורטו מטה. הוא מציע חוויית נהג מרשימה, ביצועי נהג מהנים ומענגים, וביחס לרכבים גדולים אחרים הוא נחשב לרכב חסכני למדי (כמובן שהרכבים הקטנים הם לרוב החסכנים ביותר בדלק ובמשאבים).

סוג הרכב

רכב שטח בינוני. רכב פנאי להתנהלות בזמנכם החופשי. כרכב עבודה קיימים דגמים אטרקטיביים יותר לצרכים מבצעיים. הוא מתאים למשפחות קטנות, זוגות או יחידים.

נתונים טכניים

ניסן קשקאי 1.2 ל' טורבו: צריכת הדלק: 9 ק"מ לליטר בעיר, 12 ק"מ לליטר בבינעירוני. נפח המנוע 1,197 סמ"ק. מבחינת זיהום אוויר ממוקם הרכב בקבוצה 9.

ניסן קשקאי 1.6 ל' דיזל: צריכת הדלק: 17.8 ק"מ לליטר בממוצע. נפח המנוע 1,598 סמ"ק. מבחינת זיהום אוויר, ממוקם הרכב בקבוצה 6.

ביצועים וצריכת דלק – ניסאן קשקאי טורבו לעומת ניסאן קשקאי דיזל

כבר מנתוני צריכת הדלק ניתן לראות כי הדיזל הוא רכב חסכני יותר מאשר הטורבו. במפתיע, המנוע הקטן של ניסאן קשקאי טורבו, בן ה- 1,191 סמ"ק לא דואג לחיסכון בדלק, ובנוסף להיותו קטן הוא זללן דלק לא קטן, לעומת מנוע דגם ה- דיזל הרחב והגדול שבהשוואה לרכבים גדולים חוסך דלק והרבה. כמובן שמבחינת ביצועים עולה הדיזל על הטורבו בשל היותו בעל מנוע גדול יותר המאפשר לו להגיע למהירויות גבוהות יותר.

למי רכבי ניסאן קשקאי מתאימים?

למשפחות לצורכי פנאי, ולמי שמעוניין להשתדרג לרכב שטח בלי להוציא סכום נכבד על רכב שטח מתקדם יותר.

מחירו של ניסאן קשקאי

המחיר מורכב מ- 6 ספרות, מעל 100,000 ש"ח. זהו אחד הרכבים המבוקשים והמדוגמים בשוק, המאפשר גם ביצועים טובים וגם הנאה מהריטואל שבנסיעה ברכב משפחתי גבוה ורחב. ביקושו של הרכב הוא בכל הצבעים, לא נרשם דגם בצבע מסוים הידוע כנמכר ביותר. חשוב לציין כי סביבת הנהג חשוכה מעט, אך פרט לכך הרכב מכיל רק יתרונות, בעיקר בתחום היעדר הצפיפות והיווצרות מרחב שהייה רחב מאד בתוכו.

למידע נוסף על ניסאן קשקשאי ניתן לפנות אלינו, ואנו נספק לכם את כל הפרטים!

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*